شیراز میزبان جشنواره تئانر فجر می شود

دومین جشنواره تئاتر فجر شیراز ۲۱ تا ۲۳ بهمن در تالار حافظ برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲ 03 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، درحالیکه آیین پایانی سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شامگاه ۱۲ بهمن در تالار وحدت تهران برگزیدگان خود را شناخت، دومین جشنواره تئاتر فجر شیراز در سه شب برگزار می شود.

دبیر این جشنواره در شیراز با بیان اینکه در جریان جشنواره تئاتر فجر شیراز سه گروه تئاتری در شیراز به اجرا می پردازند، گفت: آخرین نامه(مهرداد کوروش نیا) و خانه واده(سیدمحمد مساوات) تئاترهایی است که در روزهای ۲۲ و ۲۳ بهمن در تالار حافظ در دو نوبت ساعت ۱۸ و ۲۰ به صحنه می رود.

مهدی هنرجویان نام سومین اجرای این جشنواره را اعلام نکرد و گفت: هنوز گروه سومی که قرار است ۲۱ بهمن به صحنه برود مشخص نشده است.

وی برنامه های جنبی این جشنواره سه روزه را برگزاری نشست های نقد و بررسی در کافه کتاب تالار حافظ عنوان کرد و افزود: این نشست ها با حضور عوامل تئاترهای یادشده برگزار می شود.

هنرجویان از برگزاری ۳ نمایش خیابانی درجریان دومین جشنواره تئاتر فجر شیراز خبر داد و گفت: این نمایش ها روزانه از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در فضای باز مجموعه فرهنگی و هنری حافظ برگزار می شود.

دبیر دومین جشنواره تئاتر فجر شیراز برگزاری نشست های نمایشنامه خوانی را از دیگر برنامه های جشنواره عنوان کرد و گفت: ۶ نمایشنامه در نشست های نمایشنامه خوانی دومین جشنواره تئاتر فجر شیراز در کافه کتاب تالار حافظ خوانده می شود که از گروه های نمایشی استان انتخاب شده است.

بلیت اجراهای دومین جشنواره تئاتر فجر شیراز از پایگاه اینترنتیirantic.irانجام می پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار