توزیع کتاب‌های درسی پایه ابتدایی و پیش‌دانشگاهی در قزوین

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: توزیع کتاب‌‌های درسی پایه ابتدایی و پیش‌دانشگاهی از 15 شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان این ماه به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۲۶۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 19 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه کتب درسی یکی از منابع مهم در امر تدریس دانش‌آموزان محسوب می‌شود ثبت‌نام برای خرید این کتاب‌ها در بازه زمانی مشخصی صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه دهم شهریور ماه سال جاری به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام و ثبت تغییرات برای کتب درسی ابتدایی و پیش‌دانشگاهی از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است تلاش خانواده‌ها برای ثبت‌نام از کتاب‌ها امری مهم محسوب می‌شود.

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: ثبت‌نام برای خرید کتاب‌های درسی پایه‌های ابتدایی و پیش‌دبستانی به روش اینترنتی صورت می‌گیرد و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی «http://irtextbook.ir و یا www.rtextbook.com» برای خرید کتب درسی فرزندان خود اقدام کنند.

سمیعی بیان کرد: با توجه به اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام و ثبت تغییرات کتب درسی ابتدایی و پیش دانشگاهی تا 10 شهریور ماه سال جاری است والدین و دانش‌آموزان باید در زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

این مسؤول به زمان توزیع و ارائه کتاب‌های درسی به دانش‌آموزان پرداخت و تصریح کرد: توزیع کتاب‌‌های درسی پایه‌های ابتدایی و پیش‌دانشگاهی از 15 شهریور سال جاری آغاز و تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: اگر دانش‌آموزان و والدین در بازه زمانی تعیین شده نسبت به خرید کتاب‌های درسی اقدام کنند با مشکلات کمتری روبه‌رو می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار