تفاهم‌نامه آموزشی پژوهشی طرح احیای منابع آب زیرزمینی هرمزگان مبادله شد

تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و مشاوره‌ای طرح احیا و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان میان مدیران شرکت آب منطقه‌ای استان و دانشگاه هرمزگان امضا و مبادله شد.
کد خبر: ۲۵۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 10 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، هدف از اجرای طرح احیای و تعادل‌بخشی منابع آب زیرزمینی مدیریت بخش تولید، مصرف و انتقال آب است و در این راستا یکی از سیاست‌های وزارت نیرو استفاده از دانشگاه‌هاست تا پروژه‌های تحقیقاتی را اجرا و سمینارهای علمی مربوط به آب را برگزار کنند.
 
در این راستا ظهر امروز تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت‌های آب منطقه‌ای و دانشگاه هرمزگان امضا شد تا از ظرفیت‌های دانشگاه برای هرچه بهتر اجراشدن این طرح‌ها در استان استفاده شود.
 
کمک به ارتباط میان صنعت آب و دانشگاه، تعریف طرح‌های تحقیقاتی در قالب طرح‌های پژوهشی کاربردی، ارتباط میان کارگروه‌ها در دانشگاه و شرکت‌های آب و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله اهداف مبادله این تفاهم‌نامه بوده است.
 
استاندار هرمزگان نیز در آیین مبادله این تفاهم‌نامه عنوان کرد: هرمزگان یکی از استان‌های خشک است که با کمبود آب مواجه است.
 
جاسم جادری ادامه داد: استان هرمزگان باید به مرکز مطالعات آب تبدیل شود تا ایده‌های خود را در این زمینه مطرح کنیم و نگرانی‌ها در بحث آب رفع شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار