دستگیری یک سابقه‌دار در آمل+ تصاویر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: محموله چوب‌آلات قاچاق به اندازه 10 متر مکعب شب گذشته در انباری غیرمجاز توسط فردی سابقه‌دار در این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۵۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶ 08 July 2016
وحید خلیلی اظهار کرد: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری حوزه آمل توانستند شامگاه گذشته در اقدامی به‌هنگام و عملیاتی سخت یک کارگاه غیر مجاز چوب جنگلی را شناسایی کنند.

وی افزود: این عملیات پس از اعلام گزارش مردمی با ورود مأموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل صورت گرفته که طی آن محموله‌ای به میزان 10 متر مکعب چوب که از بزرگ‌ترین محموله‌های قاچاق چوب در شهرستان آمل بود کشف و ضبط شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل با اشاره به شناسایی کارگاه غیر مجاز چوب‌آلات که مبادرت به استفاده از چوب قاچاق می‌کرد، تصریح کرد: انبار شناسایی شده چوب در روستای کلاکسر بخش مرکزی آمل نیز در آمار اداره منابع طبیعی این شهرستان قرار نداشته و غیر رسمی و غیر مجاز محسوب می‌شود.

این مسؤول با اعلام شناسایی فرد سابقه‌دار در این عملیات، خاطرنشان کرد: انبار مورد نظر اجاره‌ای بوده و چوب‌آلات قاچاق پس از کشف، بازداشت شد.

خلیلی با اشاره به تعطیلی کارگاه غیر مجاز چوب، گفت: گزارش کشف و ضبط چوب قاچاق به اطلاع دادستان عمومی و انقلاب آمل و دستگاه قضایی رسید و مراتب با تشکیل پرونده در اختیار دستگاه قضا قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار