حفظ کانون خانواده سنگر امروز زنان

کد خبر: ۲۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 21 April 2015
مدیرحوزه های علمیه خواهران استان البرز گفت: زنان در نقش مادري و همسري كانون امنيت و آرامش خانواده هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی در گفتگو با ایسنا با اشاره به ویژگی‌های زنان نمونه از دیدگاه پیامبر اکرم(ص) اظهارکرد: زن نمونه از دیدگاه پیامبر اسلام(ص) زنی است که در مرحله اول خصیصه مادر بودن را دارا باشد.
وی افزود: امروزه در برنامه‌های ماهواره‌ای سعی در گرفتن این ویژگی از زنان مسلمان شده، در حالی که مادر بودن و فرزندآوری یکی از ویژگی‌های زنان نمونه در دین اسلام مطرح شده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انسان‌سازی و تربیت فرزند از مهم‌ترین خصیصه‌های یک زن نمونه است؛ چرا که زنان انسان‌ساز و پرورش دهنده نسل‌های آینده هستند.
بنی احمدی مهربان بودن و محبت کردن را از دیگر ویژگی‌های زن نمونه از نگاه پیامبر اسلام برشمرد و گفت: همسر و فرزندان زنانی که با آنها در کانون خانواده به مهربانی رفتار می‌شود دیگر محبت را خارج از خانه طلب نمی‌کنند.
مدیرحوزه های علمیه خواهران استان البرز ادامه داد: در خانواده‌ای که محبت نباشد قطعا اضطراب و بی‌قراری وجود خواهد داشت، بنابراین و با توجه به این مهم دین اسلام زنان را از حسدورزی و کینه‌توزی منع کرده است.
وی پاک‌دامنی و عفیف بودن را از دیگر ویژگی‌های زن نمونه از نگاه حضرت محمد(ص) دانست و افزود: زنان پاک‌دامن و عفیف دچار زیاده‌خواهی نخواهند شد و در واقع این خصیصه عامل حفظ خانواده است به همین دلیل هم در برنامه‌های ماهواره‌ای زنان را به سمت زیاده‌خواهی و شهوت طلبی سوق می‌دهند.
این مقام مسئول با بیان اینکه  مادر عفیف می‌تواند دختر عفیف و پاک‌دامن تربیت کند، گفت: برای در مسیر پاک‌دامنی قرار گرفتن فرزندان، مردان هم باید زنان را یاری کنند.
بنی احمدی همچنین زن نمونه، را زنی دانست که آرامش‌گر برای همسر و خانواده و در نهایت عامل تامین خوشبختی باشد.
وی در پایان گفت: کانون خانواده مهم‌ترین و بهترین کانون برای مردان است، بنابراین حفظ آرامش در آن از مهم‌ترین وظایف زنان به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار