شهرداری تعدیل نیرو ندارد

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تکذیب شایعات در خصوص تعدیل و اخراج کارکنان شهرداری گفت: هیچ تعدیل نیرویی در شهرداری انجام نمی شود.
کد خبر: ۲۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 20 April 2015
به گزارش ایرنا محمدعلی داریانی در جلسه معارفه معاون منابع انسانی شهرداری منطقه 6 افزود: اگرچه نیروی انسانی مازاد در شهرداری مشغول به کار هستند، اما هیچ تصمیمی مبنی بر تعدیل یا اخراج نیروها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تمام کسانی که در حوزه رسمی، ثابت، هادیان شهر و خدمات شهر مشغول به کار هستند در صورت نداشتن تخلف اداری و ناکارآمدی اخراج نمی شوند و قرارداد آنها تمدید شده است.

به گفته داریانی جذب و بکارگیری نیروی جدید در شهرداری تحت هر عنوانی امکانپذیر نیست و امکان بکارگیری بازنشستگان یا عدم تعویق بازنشستگان نیز وجود ندارد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به کاهش نیروی انسانی در سال 93 افزود: یکهزار و 800 نیروی انسانی در سال گذشته کاهش یافت، این در حالیست که هیچکس به دلیل مازاد بودن اخراج نشده است.

وی همچنین از راه اندازی سامانه جامع منابع انسانی خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار به دلیل راه اندازی سامانه جامع منابع انسانی ضمن افزایش صدور حکم سالانه، حکم های پرسنل به صورت الکترونیکی صادر شد، به طوری که پرسنل با توجه به حکم دریافتی حقوق فروردین ماه خود را دریافت کردند.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر انجام خدمات سیستمی و الکترونیکی تصریح کرد: ما باید نگاهمان در سلامت اداری سیستمی باشد و گلوگاه هایی که امکان فساد در آنها وجود دارد را شناسایی کرده و نظارت و بازدیدها را افزایش دهیم. 

داریانی افزود: استانداردسازی روش ها و فرایندهای نیروی انسانی به طور جدی دنبال می شود و ما به دنبال ایجاد وحدت رویه و یکپارچکی در شهرداری تهران هستیم، به همین منظور آیین نامه های جدید نوشته و ابلاغ شده و دستورالعمل های قدیمی نیز بازنگری می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار