نماینده مردم قصرشیرین در مجلس

پیگیری پدیده ریزگردها در دستور کار نمایندگان کرمانشاه

نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: از نطق و تذکر گرفته تا دیدار با رئیس مجلس برای پیگیری پدیده ریزگردها در دستور کار نمایندگان استان کرمانشاه بوده است.
کد خبر: ۲۵۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 30 June 2016
    به گزارش تابناک کرمانشاه فرهاد تجری با تأکید بر لزوم چاره‌اندیشی برای مسأله بیکاری استان کرمانشاه و پدیده ریزگردها، اظهار داشت: منشأ پدیده ریزگردها خارج از کشور است که نخستین حوزه ورودی آن شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب است.
 وی با بیان اینکه پیگیری‌های نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در خصوص پدیده ریزگردها انجام شده، ادامه داد: از نطق و تذکر گرفته تا دیدار با رئیس مجلس برای پیگیری پدیده ریزگردها در دستور کار نمایندگان بوده است.
 نماینده مردم سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه بخشی از پیگیری‌های پدیده ریزگردها به حوزه سیاست‌های خارجی مربوط می‌شود، لذا محمد‌جواد ظریف، وزیر امور خارجه در این رابطه متصدی و مسؤول کار شده است.
این مسؤول ایجاد زمینه و بستر مناسب برای فروش محصولات وارداتی کوله‌بران را خواستار شد و گفت: ایجاد یک بازارچه خاص در شهرستان سرپل‌ذهاب می‌تواند موجب رونق اقتصادی و گردش مالی در منطقه شود و هم سبب جذب خریداران و مشتریان به این سمت می‌شود.
 تجری به آثار ارزشمند و باستانی شهرستان سرپل‌ذهاب اشاره کرد و ادامه داد: وجود یادگارهای دوران دفاع مقدس خود بیان‌گر مشقت‌های هشت سال جنگ تحمیلی بر مردم این منطقه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار