بهره برداری پل های ساخت واگن پارس اراک در فرودگاه امام خمینی(ره)

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: پل های تلسکوپی ساخت واگن پارس اراک در فرودگاه امام خمینی (ره) در مدار بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 20 April 2015


محمد محمدی اظهار داشت: استقرار پل های تلسکوپی برای ورود ایمن مسافران به هواپیما به همت گروه فنی و مهندسی شرکت واگن پارس اراک در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد.

وی ادامه داد: این پل ها در عملیات نوروزی امسال ناوگان حمل و نقل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با سرویس فنی و فیزیکی توسط تیم مهندسی این شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک بیان کرد: ساخت و مونتاژ پل های مذکور توسط شرکت واگن پارس اراک و با مشارکت طرف خارجی ( اسپانیایی تیم ) انجام شده که در سال های اخیر به دلایل مختلف از جمله نبود قطعات یدکی ازمدار بهره برداری خارج بود.

محمدی افزود: با تلاش تیم مهندسی و کارشناسان شرکت واگن پارس سرویس دوره ای و تست های فنی و ایمنی 14 پل تلسکوپی در سال جاری انجام و برای استفاده در ناوگان حمل و نقل مسافر در ورود به هواپیما آماده شد.

وی یادآور شد: با توجه به اعلام مسوولان فنی و مهندسی فرودگاه امام خمینی(ره) پل های تلکسوپی سرویس شده با وجود حجم بالای پروازی و ترافیک در این فرودگاه در نوروز امسال، بدون هیچ گونه اختلالی به صورت مطلوب سرویس دهی داشته است.

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک افزود: استقرار این پل ها، ضمن کاهش هزینه های فرودگاهی، سرعت تردد مسافران در هنگام ورود و خروج به هواپیما را تسهیل می کند.

محمدی اظهار کرد: با توجه به رضایت مجموعه فنی و مهندسی فرودگاه بین المللی امام خمینی از محصول مذکور، رایزنی برای انعقاد قرارداد با فرودگاه کیش، شیراز و مشهد نیز در حال انجام است.

شرکت واگن پارس اراک یکی از واحدهای مادر تخصصی در حوزه ساخت و تعمیرات اساسی خودروهای ریلی در خاورمیانه است که در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد.

این شرکت در سال ۱۳۶۴ با سرمایه گذاری سازمان نوسازی صنایع ایران به یکی از زیر مجموعه های این سازمان پیوست.

واگن های مسافری، باری، ترنست،مترو و لوکوموتیو از جمله محصولاتی است که در شرکت واگن پارس اراک تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار