ازتمام سلیقه ها استفاده میکنیم

شهردار اردکان گفت: از تمام سلیقه ها و نقطه نظرات کارشناسان برای رشد و توسعه شهر بهره می بریم.
کد خبر: ۲۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 18 April 2015
به گزارش تابناک یزد، بهروز شهابی زاد در جمع خبرنگاران و مسولان روابط عمومی ادارات شهرستان، روابط عمومی ها را نماد معرفی فعالیت ها و تلاش های خادمان مردم در نهاد ها و ادارلت دانست .

وی اضافه کرد: در انعکاس اخبار مربوط به فعالیت های ادارات و نهاد ها نه تنها باید صداقت، امانت و شفافیت رعایت شود بلکه باید به گونه ای اخبار از طریق واحد روابط عمومی ها انعکاس یابد که علاوه بر حرفه ای بودن و رعایت انصاف وپرهیز از هرگونه تعریف و تمجید بی مورد، سختی های کار هم به مردم اطلاع داده شود.

شهرداراردکان روابط عمومی ها را پل ارتباطی مردم با نهادها و چشم تیز بین مسوولان دانست که خواسته های مردم را به مسوولان منتقل می کنند.

شهابی زاد به پاسخگوئی نهاد شهرداری در برابرسوالات و خواست های مردمی اشاره کرد و افزود: تعامل روابط عمومی های ادارات و نهاد ها یک ضرورت است که به وحدت میان مسوولان کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی شهرداری اردکان با یک برنامه مدون و کارشناسی شده به فعالیت می پردازد اظهار داشت این روابط عمومی سعی دارد با تاسی از نظرات ارزنده مقام معظم رهبری روش کاری خود را از بین همه سلائق موجود در جامعه پیش گیرد و تعامل با همه ادارات و نهادها را سرلوحه کار خود قرار دهد.

شهابی زاده به تبلیغات محیطی درسطح شهر به عنوان یک فعالیت شاخص در حوزه روابط عمومی شهرداری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تبلیغات محیطی شهری اردکان به جای اینکه چهره شهر را زیباتر کند تا حدی جلوه زشتی به شهر داده اند .

وی تعداد زیاد فک های تبلیغات در سطح شهر را ازجمله مصداق هایی بر شمرد که چهره شهر را نازیبا ساخته اند و افزود که ساماندهی این فک های تبلیغاتی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و در نظر داریم تا جلسات هم فکری با ادارات و نهادها و کارشناسان تبلیغات شهری در این خصوص برگزار گردد.

شهردار اردکان در ادامه صحبت های خود به طرح پردیسان که شامل 5 خانه تاریخی در قلب بافت تاریخی شهر اردکان است اشاره کرد و افزود: قرار است طی هفته آینده نقطه نظرات شورای شهر اردکان به شهرداری اردکان اعلام شود امیدواریم که خبرهای خوبی در این زمینه برای شهروندان محترم داشته باشیم .

شهابی زاد به ترافیک در حوزه شهری ومشکلات ناشی از گره های ترافیکی موجود در سطح معابر شهر اردکان اشاره داشت و گفت: از کارشناسان خبره درحوزه ترافیک دعوت کرده ایم تا گره های ترافیکی موجود را بررسی و نسبت به رفع آن نظرات و پیشنهادات خود را به شهرداری ارائه دهند .

وی احداث پارکینگ در سطح شهر را یکی از راه های کاهش ترافیک در سطح خیابان های مرکزی شهر اردکان دانست و افزود: در نظر داریم تا با احداث چند پارکینگ در سطح شهر از جمله پارکینگ مسقف روبروی بازارچه مزرعه سیف ، پارکینگ های طبقاتی در نقاط مرکزی شهر و تبدیل برخی از حسینیه ها به پارکینگ عمومی تا حدی از مشکل کمبود پارکینگ در سطح شهر کم کنیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار