روز گرمی گرامی داشته می شود

مسوولان ارشد گرمی مغان با نام گذاری ششم مرداد ماه سالروز سفر تاریخی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به این شهرستان به نام روز گرمی، برای بزرگداشت این روز فراخوان صادر کردند.
کد خبر: ۲۴۳۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 09 June 2016

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری گرمی مغان در فراخوانی که به این منظور از سوی امام جمعه، فرماندار و نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تنظیم و منتشر شده است از فرزندان، سرمایه گذاران، نخبگان و نام آوران گرمی مغان در داخل و خارج از کشور دعوت شده است به منظور معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری، شکوفایی و عمران زادگاهشان در آئین بزرگداشت (روز گرمی) شرکت کنند.
در این راستا واحد روابط عمومی فرمانداری گرمی مغان با برگزاری مسابقه ایده های برتر از صاحبان اندیشه و تدبیر خواست ایده های عملی خود را برای برگزاری هدفمند آئین روز گرمی و راهکارهای توسعه و پیشرفت این شهرستان را به آن واحد اعلام نمایند.
مقام معظم رهبری در ششم مرداد ماه سال 79 در سفر تاریخی خود به گرمی مغان و در اجتماع مردم این شهرستان فرموده بودند: اگر مسوولان به دنبال محرومیت هستند به گرمی بیایند.
تامین آب شرب شهر تشنه گرمی از طریق خط انتقال آب از جعفرآباد مغان و احداث بیمارستان ولایت گرمی از ثمرات آن سفر پربار بود.
گرمی مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار