اختلاف شورا و شهرداری به صلاح مردم نیست

عضو شورای شهر اردبیل گفت : اختلاف بین شورا و شهرداری به صلاح مردم نیست و نتیجه‌ای جز تأخیر و تعلل در توسعه شهر چیزی به همراه نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۳۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 02 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سالار شاکر صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری اردبیل اظهار کرد: شورا و شهرداری هر دو یک نهاد صد درصد مردمی هستند و بودجه آنها نیز از پرداخت هزینه‌های شهروندان تأمین می‌شود و هر دو مجموعه باید همتشان بر عمران و آبادانی و انجام فعالیت‌های سازنده در بخش‌های مختلفی باشد که عایدات آن نصیب مردم شود.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: اختلاف بین شورا و شهرداری به صلاح مردم نیست و نتیجه‌ای جز تأخیر و تعلل در توسعه شهر چیزی به همراه نخواهد داشت.

شاکر ضرورت هماهنگی و همکاری دو نهاد شورا و شهرداری را در انجام کارهای روبه جلو و تلاش‌های مثبت در مسیر ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم یادآور شد و افزود: اگر این دو نهاد در کنار هم و مکمل هم عمل نکنند اختلاف احتمالی به وجود آمده می‌تواند ضربه‌ای مهلک به اهداف توسعه‌ای شورا و شهرداری وارد کند.

وی با بیان اینکه برخی تنگ‌نظری‌‌ها و غفلت‌های عمدی یا سهوی شورا و شهرداری اردبیل منسجم و برای توسعه شهر و شهروندان بوده است، ادامه داد: امسال فرصت خوبی برای انجام فعالیت‌های عمرانی در فصل کاری پیش آمده که بهتر است این فرصت را تبدیل به برخی حاشیه‌سازی‌ها و یا حرکت‌های نامرتبط نکنیم.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: رسانه‌ها باید به دور از حواشی یا انتشار برخی از اخبار و طرح موضوعات غیرواقعی شورا و شهرداری را کمک کنند تا در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شهرداری و شورای شهر اردبیل بهترین عملکرد و اقدامات را انجام داده و به نمایش بگذارند.

شاکر گفت: ما مصمم هستیم از جنبه‌های مختلف، شهرداری اردبیل را در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مصوب سال 95 کمک کنیم که نمونه این کار زیربنایی پروژه شورابیل اردبیل است که از جهات مختلف باید اجراشود، زیرا تکمیل این پروژه می‌تواند زمینه توسعه گردشگری پایدار را فراهم آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار