تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه:

ممنوعیت موقت اخذ هزینه پارک خودرو از رانندگان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت:فعلا فعالیت پارکبان‌ها در خصوص أخذ هزینه پارک از رانندگان در کرمانشاه وجه قانونی ندارد.
کد خبر: ۲۲۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 11 May 2016
    مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: دریافت هزینه پارک خودروها از سوی پارکبان‌ها در کرمانشاه موقتا ممنوع اعلام شده است.
 به گزارش تابناک کرمانشاه مدیر کل تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به درخواست‌های فراوان مردمی و مراجعات مکرری که داشتیم پیگیری‌های لازم در خصوص طرح پارکبان انجام و به صورت موقت پارکبان‌ها حق اخذ هزینه پارک خودرو از رانندگان را ندارند.
  جودکی افزود: ممنوعیت أخذ هزینه پارک از دو روز پیش در حال انجام است و فعلا فعالیت پارکبان‌ها در خصوص أخذ هزینه پارک از رانندگان در کرمانشاه وجه قانونی ندارد.
 وی با اشاره به انجام هماهنگی با معاونت طرح ترافیک و سازمان صنعت و معدن، گفت: تا زمانی که فرآیند قانونی دیگر اعلام شود، فعلا أخذ هزینه پارک خودرو متوقف شده است.
 مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد با متخلفان پارکبان خبر داد و تصریح کرد: در صورت تخلف از سوی پارکبان‌ها اقدام لازم صورت می‌گیرد.
جودکی سامانه پیام ۳۰۰۰۹۶۵۱ و شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن را راه‌های ارتباطی با مردم در خصوص دریافت شکایات مردم پیرامون تخلفات پارکبان‌ها عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار