تجهیزات و ماشین‌آلات دهیاری‌های شهرستان طالقان تامین می‌شود

کد خبر: ۲۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 04 May 2016


معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تامین تجهیزات و ماشین‌آلات دهیاری‌های شهرستان طالقان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محسن کوشش‌تبار در بازدید از شهرستان طالقان اظهار داشت: دهیاران مستقیم به مردم روستاها خدمت می‌کنند و سرمایه‌های اجتماعی و حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: در سال گذشته عملکرد دهیاران خوب بوده و ما در لایحه دهیاری‌ها بسیاری از مشکلات و مواردی که نیاز به اصلاح در قوانین و مقررات موجود دهیاری‌ها دارد را پیش‌بینی و اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: طالقان جزو مناطق بسیار زیبا و گردشگری محسوب می‌شود که ما باید گردشگری را به صورت صحیح هدایت کرده و به گردشگران به حکم جابجایی ثروت نگاه کنیم.

کوشش تبار ادامه داد: تغییر کاربری‌ها باید به صورتی باشد که بافت کلان روستاها دگرگون نشود تا بتوانیم گردشگران را جذب و فرصت‌های شغلی ایجاد کنیم و به سمت درآمدزایی و خودکفا نمودن روستاها پیش برویم و شوراها نیز باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهند.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: دهیاری ها باید برنامه پنج ساله داشته باشند و شرکت تعاونی‌های دهیاران در دو بخش طالقان در حوزه گردشگری فعال شوند.

وی ادامه داد: پروژه‌های عمرانی روستاهای دارای اولویت نیز از طریق اداره‌کل روستایی اولویت‌بندی و جهت تأمین اعتبار لازم به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: تجهیزات و ماشین‌آلات دهیاری‌های شهرستان طالقان از جمله خودروهای مکانیزه، پسماند و آتش نشانی تامین و جذب اعتبارات لازم جهت توسعه منطقه در سال جاری انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار