مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل:

كار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار شبانه روزی شد

به گفته مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل، عملیات اجرایی باند کندرو اتوبان کمربندی بسیج حدفاصل میدان شهید خلبان جدی و تقاطع نیار همزمان با اجرای طرح ساماندهی تقاطع نیار در حال اجراست.
کد خبر: ۲۲۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶ 28 April 2016

مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل از گسترش فعالیت های عمرانی این سازمان در طول شبانه روز خبر داد و گفت: کار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار هم شبانه روزی شد.

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، مهرداد شفاده در جریان بازدید میدانی از طرح ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار واقع در اتوبان کمربندی بسیج، با اعلام این خبر در خصوص جزئیات این طرح اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه که مورد تاکید جدی شهردار محترم اردبیل و از جمله خواسته های شهروندان عزیز بوده، به صورت شبانه روزی و در چهار وجه اصلی میدان فعال است.

كار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار شبانه روزی شد

وی این تقاطع را یکی از پرترافیک ترین تقاطع های واقع در ضلع شرقی مسیر اتوبان کمربندی بسیج بیان کرد و گفت: شهرداری اردبیل براساس خواسته شهروندان و به منظور رفع موانع و مشکلات ترافیکی موجود در این تقاطع، نسبت به طراحی و اجرای میدان در این محل اقدام کرده است که با سرعت و دقت لازم در حال پیشروی است.

شفاده با اذعان به اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در زمینه عملیات اجرایی طرح ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تنها در بخش هایی از این پروژه با مشکل معارض مواجه بودیم که آن هم با اقدامات انجام گرفته در زمینه تملک در مراحل نهایی توافق قرار دارد و پیش بینی می کنیم این طرح تا پایان سال جاری به طور کامل به بهره برداری برسد.

به گفته مدیر امور عمرانی شهرداری اردبیل، عملیات اجرایی باند کندرو اتوبان کمربندی بسیج حدفاصل میدان شهید خلبان جدی و تقاطع نیار همزمان با اجرای طرح ساماندهی تقاطع نیار در حال اجراست.

شفاده همچنین اجرای طرح هدایت آب های سطحی از میدان شهید خلبان جدی (ایثار سابق) و شهرک رازی از طریق لوله گذاری به طول حدود 2 کیلومتر و با احداث کانال را از دیگر پروژه های مهم در حال اجرا در این منطقه عنوان کرد و افزود: با اتمام این طرح در آینده ای نزدیک شاهد رفع همیشگی مشکل آبگرفتگی در شهرک رازی و میدان شهید جدی خواهیم بود.

كار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار شبانه روزی شدكار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار شبانه روزی شدكار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار شبانه روزی شدكار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار شبانه روزی شدكار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار شبانه روزی شدكار ساماندهی و اصلاح هندسی تقاطع نیار شبانه روزی شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار