برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان همدان از برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: 12 نفر بدین منظور کاندیدا شده‌اند.
کد خبر: ۲۱۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 27 April 2016
مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان همدان از برگزاری انتخابات انجمن هنرهای نمایشی در اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: 12 نفر بدین منظور کاندیدا شده‌اند.

به گزارش فارس،کیانوش بهروزپور با تأکید بر اینکه انتخابات انجمن هنرهای نمایشی اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: زمان دقیق هنوز مشخص نشده است، زیرا تاریخ آن باید از سوی مرکز مشخص شود.

وی با بیان اینکه 12 نفر برای انتخابات انجمن هنرهای نمایشی همدان کاندیدا شده‌اند، تصریح کرد: با توجه به فعالیت 16 گروه نمایشی در استان، در انتخابات آتی سه نفر باید به عنوان هیأت امنا انتخاب شوند.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان همدان خاطرنشان کرد: شهرهایی که بیشتر از 20 گروه نمایشی داشته باشند، باید پنج نفر را در انتخابات انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه بعید است زمان انتخابات به ماه بعد موکول شود، گفت: زمان کنونی هم دیر شده است، زیرا قرار بود انتخابات در تاریخ 30 فروردین‌ماه برگزار شود که به علت عدم آمادگی مرکز به این ماه موکول شد.

بهروزپور با اشاره به اینکه در اردیبهشت‌ماه تئاتر برگزار خواهد شد، افزود: در این زمینه باید انتخابات هر چه زودتر برگزار شود تا 23 اردیبهشت‌ماه بتوان جشن تئاتر را نیز برگزار کرد.

وی یادآور شد: امسال تهران چون سال‌های گذشته از ماه اردیبهشت تئاتر استقبال نکرده به طوری که نه پوستری چاپ کرده، نه تندیسی برای آن گذاشته و نه سیاستی را اعمال کرده که بخواهند از کسی تجلیل کنند.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان همدان اظهار کرد: اگر برای اردیبهشت تئاتر برنامه‌ای هم مد نظر باشد، به همت استان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار