معرفی رئیس جدید بهزیستی شهرستان خلخال

با حضور معاونت پشتیبانی نیروی انسانی بهزیستی استان اردبیل و فرماندار خلخال، رئیس جدید بهزیستی شهرستان خلخال معرفی شد.
کد خبر: ۲۱۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 24 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عصر امروز با حضور معاونت پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی استان و فرماندار خلخال، رئیس جدید بهزیستی خلخال معرفی شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به رضایت فرمانداری شهرستان خلخال از خدمات برجسته پرویز مصطفایی رئیس بهزیستی سابق شهرستان خلخال اظهار کرد: پیشگیری و توانمندسازی از عمده فعالیت‌های بهزیستی شهرستان خلخال بوده و انتظار داریم رئیس جدید این مجموعه در خدمت محرومان و قشر ضعیف جامعه و مددجویان بهزیستی باشد و بتواند خدمات خوبی را در این زمینه ارائه کند.

علی نظری شیخ‌احمد با تقدیر از خدمات بهزیستی شهرستان خلخال تصریح کرد: باور داریم که افراد ناتوان با میزان معلولیت و ناتوانی اجتماعی در خلخال وجود دارد و باید بخش توانمند‌سازی و ایجاد اشتغال در بهزیستی نیز رونق گیرد.

وی گفت: توانمندی معلولان در شهرستان بالاست ولی فرصت شغلی وجود ندارد و باید فکری اساسی برای این موضوع در حوزه بهزیستی استان با تعامل شهرستان انجام شود.

فرماندار خلخال تغییر مدیریتی را طبیعی خواند و افزود: توان هر مدیر برای انجام مسئولیت تعریف شده و در بعد زمانی خاصی قرار دارد که باید برای خدمت‌رسانی بیشتر نیروی تازه نفس در راس هر مجموعه قرار گیرد.

نظری شیخ‌احمد با اشاره به تجارب پرویز مصطفایی رئیس سابق بهزیستی در مورد آشنایی با مشکلات مددجویان و بومی بودن این نیرو و استعداد وی در حوزه آسیب‌شناسی و رفع مشکل مددجویان، از مسئولان استانی بهزیستی خواست تا از این ظرفیت بالقوه استفاده کنند.

وی خدمت‌رسانی به این قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه را علاوه بر کار اداری، دارای ثواب ماندگار در درگاه رحمت حق دانست و بیان کرد: انتظار داریم در کنار مدیریت جدید بحث خدمات‌رسانی بیشتر از گذشته در این مجموعه رویت شود.

در این مراسم معاونت پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی استان اردبیل نیز به بیش از 150 نوع خدمات در بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: همه این 150 خدمت به نوعی با آسیب‌های اجتماعی گلاویز بوده که بهزیستی استان با تمام توان در خدمت مددجویان بوده است.

علی شریفی فعالیت‌های بهزیستی استان را در سطح‌های قبل از ازدواج، بعد ازدواج، تولد، زندگی کودکی، خردسالی و دوران زندگی بزرگسالی عنوان کرد و گفت: در تمامی سطوح غربالگری‌ها در جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی برای دور بودن جامعه هدف از مشکلات و بیماری‌ها و معلولیت‌ها ادامه دارد و در بحث ازدواج نیز مشاوره برتر در این حوزه از سوی کارشناسان ذیربط به مددجویان ارائه می‌شود.

وی توسعه خدمت به مددجویان را در سایه تعامل بین همکاران در حوزه بین بخشی و فرا بخشی عنوان کرد و افزود: هم اکنون در مراکز پیش دبستانی، روستا‌ مهدها و مراکز بهداشتی درمانی تعامل بین بهزیستی و سایر مجموعه‌ها برقرار است.

معاون پشتیبانی و نیروی انسانی بهزیستی استان از خدمات شایسته پرویز مصطفایی تقدیر و از مسئول جدید نیز خواست تا از تجارب برتر مسئولیت سابق در زمینه خدمت مطلوب به جامعه هدف استفاده کند.

در این مراسم پرویز مصطفایی رئیس سابق بهزیستی خلخال از عملکرد پنج ساله خود گزارش کاملی ارائه کرد.

خانم دل‌انگیز مسروری رئیس جدید بهزیستی شهرستان خلخال نیز این توفیق را آزمونی از سوی خداوند در برابر بندگان او دانست و تصریح کرد: تمامی توان را برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی به کار می‌گیرم.

در پایان از سوی علی نظری شیخ‌احمد فرماندار خلخال حکم مسئولیت دل‌انگیز مسروری به وی اعطا و با اهدای لوح از زحمات پرویز مصطفایی تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار