نوبخت به فارسی ها قول فرهنگی داد

سخنگوی دولت، بر حمایت دولت از تمام پروژه‌هایی که در راستای اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد، تاکید کرد.وی، حمایت کامل دولت از پروژه فرهنگی سعدیه را یادآور شد و گفت: به عنوان نماینده دولت به مردم متدین و متمدن فارس و شیراز قول می‌دهم آنچه برای اعتلای این فرهنگ نیاز است را محقق کنم .
کد خبر: ۲۱۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 23 April 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدباقر نوبخت، که برای شرکت در مراسم یادروز سعدی به شیراز سفر کرده بود، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از هر زمان دیگر برای رجوع به فرهنگ ایرانی و اسلامی نیازمند اسوه‌هایی هستیم که آثار آنان را برای زندگی استفاده کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به اینکه امام علی (علیه السلام) با برجای گذاشتن نهج‌البلاغه درس انسانیت را به همه داده است، گفت: ما باید از این آموزه‌ها برای زندگی بهتر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: تلفیق فرهنگ ایرانی و اسلامی چهره‌ای از مباحث فرهنگی این سرزمین را نشان می‌دهد که در این راستا استفاده از آموزه‌های فرهنگی و دینی می‌تواند تاثیر فراوانی بر زندگی داشته باشد.

وی، حمایت کامل دولت از پروژه فرهنگی سعدیه را یادآور شد و گفت: به عنوان نماینده دولت به مردم متدین و متمدن فارس و شیراز قول می‌دهم آنچه برای اعتلای این فرهنگ نیاز است را محقق کنم و هر پروژه‌ای که برای اعتلای فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

نوبخت همچنین با اشاره به همزمانی 2 رویداد بزرگ در تاریخ ایران و اسلام، یادروز سعدی با میلاد امام علی (علیه السلام)، گفت: این فرصت مغتنمی بود که بیش از هر زمان به اندیشه‌های ژرف این بزرگان توجه بیشتری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
اسلام بدون ایران و ایران بدون اسلام معنایی ندارد. اسلام یعنی عشق به خدا
اسلام دین بدی نیست مجریانش بد بودند در مقاطعی. کرامت انسانی بر هر چیزی مقدم است و مردم آزاد. قوانین جدید در راه خداوند به همه ما لطف داشته.
موید باشید فرزندانم
بابا
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار