تقاضای یک سایت بهبهان از رسانه های کهگیلویه

در انتخابات بهبهان دخالت نکنید/آیا پرداختن به انتخابات بهبهان دخالت است؟

عصر بهبهان در این خصوص از برخی سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه داشته و با انتشار مطلبی خواستار عدم مداخله سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت شده است.
کد خبر: ۲۱۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 13 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،پس از اینکه انتخابات حوزه ی بهبهان از استان خوزستان  به دور دوم کشیده شد، اصالت کهگیلویه و بویراحمدی بودن و همچنین اصلاح طلب بودن یکی از راه یافتگان به مرحله دوم انتخابات،باعث شده است تعداد زیادی پیام های حمایت از کاندید مذکور در حوزه ی بهبهان، در شبکه های اجتماعی و رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شود.
یکی از سایت های حوزه ی انتخابیه بهبهان به این امر واکنش اعتراضی داشته است و با بررسی شرایط انتخابات از دور اول تا رسیدن به دور دوم ،پرداختن رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد به موضوع انتخابات حوزه ی بهبهان را موج سازی و ایجاد فضای نامطلوب می داند.
در این که رسانه ها آزاد هستند شکی نیست ضمن اینکه محدودیتی برای رسانه ها از نظر جغرافیایی نمی شود قائل شد اما "عصر بهبهان"این کار را به نوعی توهین به بصیرت مردم حوزه ی انتخابیه بهبهان دانسه و خواستار عدم مداخله شده است.
حال این کار سایت های استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص حمایت از کاندیدی خاص در حوزه ای دیگر مداخله است یا نه،به نظر می رسد پاسخ به آن در خصوص واژه دخالت برای رسانه ها سخت باشد اما به هر جهت این پوشش خبری در حوزه ی کهگیلویه مخصوصا،صورت می گیرد.
عصر بهبهان در این خصوص از برخی سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه داشته و با انتشار مطلبی خواستار عدم مداخله سایت های استان کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت شده است.
در این یادداشت آمده است: رقابت سياسي سالم فرصت استثنايي براي خدمت صادقانه است. اولين شرط براي برگزاري رقابت سياسي سالم، اين است که رسانه ها و اصحاب قلم قواعد و قوانين حاکم بر اين رقابت را به طور کامل بپذيرند و بدون تفسير به راي از قوانين حاکم، در اين ميدان رقابتي شرایط و بسترهای لازم را برای آرامش تام فراهم نمایند.
مسلما هر چه اين رقابت سياسي به دور از تنش هاي سياسي و نزاع هاي گروهي باشد، رقابتي سالم و عادلا نه تر خواهد بود. لذا يکي از مولفه هاي رقابت سياسي سالم را مي توان پرهيز از تنش زايي و تلا ش براي ايجاد ثبات و آرامش توسط رسانه های محلی و آگاه به شرایط نام برد.
حدود یک ماه پیش از آغاز فرآیند انتخابات مجلس دهم بهبهان مطالبی به شکل گسترده و هدایت شده از بیرون در فضای مجازی و شبکه های موبایلی منتشر شد که در آن از نوشداروی الام و گشایش درب های خوشبختی شهر بهبهان با انتخاب یک نامزد حکایت داشت ، این مسئله تا پایان دور اول انتخابات با تب و تاب کمتری برخوردار بود اما با ورود به فاز دوم انتخابات بهبهان فضای سیاسی رنگ دیگری به خود گرفت به طوری که عده ای قلم بدست از استان همجوار علیرغم عدم اشرافیت به حوزه جغرافیایی و سیاسی شهرستان بزرگ بهبهان به جانبداری از نامزد مورد نظر خود اقدام به موج سازی و ایجاد فضای نامطلوب سیاسی کردند.
این افراد که هم اکنون در ستاد این نامزد حضور دارند و همه برنامه های وی را همراهی میکنند از تریبون رسانه ای که میبایست در حوزه تحت پوشش خود به مشکلات و معضلات بپردازد با نادیده گرفتن حقوق مردم محروم این منطقه و برای رسیدن اهداف سیاسی خود در آینده سیاسی بهبهان دخالت میکنند به طوری که گویی این شهر خود از داشتن نویسندگان و نخبگان عرصه قلم محروم است .
در این واپسین ایام مانده به انتخابات بزرگ بهبهان به این سایت های هدایت شونده استان همجوار توصیه میشود در انتخاب مردم و آینده سیاسی این شهر دخالت نکنند چرا که این گونه افعال و اعمال توهین به بصیرت و شعور مردم این شهر است لذاست که در صورت تکرار ناگفته های دیگری از جریان کنونی بازگو خواهد شد تا مردم در جریان دقیق این اعمال دور از عقل و منطق قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
درود بر مرد اخلاق دکتر ضرغامی
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
خب مگه بد میگه آخه شماها که تو بهبهان نیستید وازمشکلات آن حوزه خبرندارین وبه خاطر اینکه ضرغامی هم استانیه ازش حمایت میکنین ولی برین ببینین کشت زر باسردشت وزیدون چه کرده .اصلا بپرسین چرا 14ساله کشت زر شهردار اونجاست وهمه قبولش دارن خب کار کرده براشون وبهبهانیا هم کسی رو میخان که کارکنه نه مثل ضرغامی دنبال جناح بازی باشه . مهندس کشت زر آدم کار وعمله وانشااله صددرصد پیروز انتخاباته
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار