ذوب آهن 1 - استقلال 1

تساوی ای که به نفع هیچ کدام نبود!

تابناک: هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی دیروز با دو بازی آغاز شد که در یکی از حساس ترین مسابقات این هفته، ذوب آهن اصفهان میهمان استقلال تهران بود که نهایت در یک بازی زیبا، تلاش هیچ یک از دو تیم مثمر ثمر نبود و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۲۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 11 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی دیروز با دو بازی آغاز شد که در یکی از حساس ترین مسابقات این هفته، ذوب آهن اصفهان میهمان استقلال تهران بود که نهایت در یک بازی زیبا، تلاش هیچ یک از دو تیم مثمر ثمر نبود و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

گل های این دیدار را برای استقلال امید ابراهیمی در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی و برای ذوب آهن دانیال اسماعیل فر در دقیقه 75 به ثمر رسادند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و ذوب‌آهن که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: در مجموع بازی پر هیجان و خوبی بود و یکی از بازی‌های خوب لیگ بود. در نیمه اول و در فاز دفاعی موقعیت آنچنانی به استقلال ندادیم و آنها یک موقعیت به دست آوردند. در نیمه دوم هم روی یک پنالتی مشکوک گل زدند.

وی ادامه داد: تیم ما موقعیت‌های خوبی داشت. در نیمه دوم توانستیم به دروازه حریف فشار بیاوریم و می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. هدف ما هم همین بود ولی موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. فکر می‌کنم امروز از روزهای خوب محسن فروزان بود. در مجموع به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون زحمت زیادی کشیدند و با انرژی بودند. حالا به آینده امیدواریم.

هم چنین امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال تهران درباره این مسابقه گفت: بازی خیلی زیبایی را از سوی دو تیم دیدیم. این مساوی برای هیچ یک از دو تیم خوب نبود و حیف بود این بازی با این کیفیت پیروز نداشته باشد. ما متاسفانه 12 بازی است که از حریف جلو هستیم و بازی را یا باخته ایم یا مساوی کرده ایم. این درد آور است که این همه بازی جلو باشید و بازی را واگذار کنید. من به بازیکنانم خسته نباشید می گویم ولی باید بگویم که آنها تمرکز لازم را بعد از گل که می زنیم، نداریم. ما می خواستیم با آوردن کریمی بازی را سرعت بدهیم که خیلی هم خوب کار کرد اما اسیر جو بازی شد. به نظرم مساوی برای این دیدار اصلا خوب نبود.

با این نتیجه که به نوعی برای هیچ یک از دو تیم فایده ای نداشت، استقلال با 42 امتیاز در جایگاه سوم و ذوب آهن با 39 امتیاز در جایگاه ششم باقی ماند.

گفتنی است این دومین تساوی پیاپی ذوب آهن است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار