افتتاح صندوق کارآفرینی امید در جویبار

کد خبر: ۲۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ 10 April 2015
صندوق کارآفرینی امید با حضور مسئولان استانی و شهری در جویبار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، صندوق کارآفرینی امید با حضور مسئولان استانی و شهری در جویبار افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در حاشیه افتتاح صندوق کارآفرینی امید در شهرستان جویبار اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید با نگاه کارآفرینی به دنبال راهی برای اشتغال‌زایی در سطح کشور است.

علی بابایی‌کارنامی با بیان اینکه تعداد بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف خواهان اشتغال در دستگاه‌های دولتی و بخش‌های خصوصی هستند، بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد این فارغ‌التحصیلان امکان استخدام در دستگاه‌های اداری و بخش‌های خصوصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان فرهنگ جایگزین می‌تواند فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال در کشور باشد و تا حدودی چرخه اقتصادی با همت جوانان کارآفرین به وجود آید.

بابایی با اشاره به اینکه ایجاد صندوق کارآفرینی می‌تواند بهترین روش برای رفع مشکل بیکاری در استان باشد، اظهار کرد: با توجه به شناختی که از این صندوق دارم تسهیلات خوبی برای اشتغال در اختیار جوانان قرار می‌دهد و در این امر می‌تواند کمک خوبی در رفع معضل بیکاری در استان‌ها شکل دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکید کرد: براساس بررسی‌هایی که شکل گرفته تاکنون شهرستان جویبار یکی از شهرستان‌های موفق از دیدگاه رفع مشکلات بیکاری جوانان بوده و کمک‌های خوبی در راستای اشتغال برای جوانان انجام می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه جویبار از پتانسیل خوبی از لحاظ اقتصاد برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خوبی که در شهرستان جویبار وجود دارد می‌توانیم در حیطه کارآفرینی و اشتغال جوانان موفق باشیم.

وی یادآور شد: درخواست دارم ارتباط با مردم در بحث شرکا با همکاری‌های لازم شکل گیرد همچنین مردم به جای خرید سپرده‌های بانکی در حیطه صندوق کارآفرینی سرمایه‌گذاری کنند تا در پیشرفت اقتصاد جامعه سهیم باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان گفت: در آینده باید بسترهای مناسبی ایجاد شود تا شاهد رشد و پیشرفت صندوق کارآفرینی و امید در کشور باشیم و با کمک این صندوق مشکلات بیکاری جوانان به ویژه فارغ‌التحصیلان جویای کار برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار