امام جمعه اردبیل در دیدار نوروزی با مدیران دستگاه های اجرایی استان:

مدیران با حسن تدبیر در اداره کشور به دولت کمک کنند

امام جمعه اردبیل افزود: باید هوشیار باشیم که حضور داعش در سوریه ، عراق و افغانستان بهانه ای بیش نیست ، هدف اصلی آنها ایران و ایجاد درگیری در داخل کشور ماست اما به برکت خون شهدا و هوشیاری مردم و مسوولان هرگز به هدف خود نخواهند رسید.
کد خبر: ۲۰۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 03 April 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدیران باید با حسن تدبیر در اداره کشور به دولت کمک کنند.

به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی روز شنبه در دیدار نوروزی با مدیران دستگاه های اجرایی استان افزود: کار مدیران و مسوولان در سال نو از نظر ضرورت همراهی با دولت دشوار و مهم است.

وی اظهار کرد: امنیت ، اقتصاد و فرهنگ سه محور کار مدیران در سال 95 است و تضعیف یکی از این محورها باعث صدمه خوردن دیگری خواهد بود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: اگر مردم از نظر اقتصادی از اداره کشور ناامید شوند جناح های چپ و راست را نخواهند شناخت و امروز مدیران در مبارزه با فقر و مشکلات اقتصادی رسالت مهمی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی در برابر همه عوامل ضربه زننده به اقتصاد کشور مقاوم است و نگاه فرهنگی به اقدام و عمل به سیاست اقتصاد مقاومتی ، ترویج اهمیت نقش مردم و گفتمان عمومی در تحقق آن ضرورت دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: قدرت بهره وری در اقتصاد باید ارتقا یابد ، کشاورزی به عنوان صنعت پایه مورد توجه قرار بگیرد و مدیران برای سود آوری و درآمد زایی مردم برنامه ارائه دهند.

وی افزود: مدیر متعهد در تامین عزت مردم نباید خواب راحت داشته باشد و در غوغای رقابت های سیاسی اصل خدمت به مردم و مصالح کلان کشور را فراموش نکند.

وی اظهار کرد: نباید به جای نگرانی از پاسخگویی به خداوند در روز قیامت به کشمکش های سیاسی مشغول باشیم بلکه لازم است همراه با تحولات دنیا حرکت کنیم و در بازارهای جهانی حاضر شویم.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین بیان کرد: اقتصاد مقاومتی راه توسعه و علاج بیماری های اقتصادی کشور است و باید بیش از پیش مورد توجه مردم و مسوولان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: نعمت وجود از موهبت های خداوند است و رمز موفقیت انسان های بزرگ در استفاده بهینه از نعمت وجود و مدیریت زمان است.

او گفت: مدیران باید توشه توحیدی و اخلاقی داشته باشند و با ارتباط معنوی زیبا با خدا تلاش کنند تا در سال جدید بیش از گذشته در خدمت رسانی به مردم حاضر شوند.

امام جمعه اردبیل افزود: باید هوشیار باشیم که حضور داعش در سوریه ، عراق و افغانستان بهانه ای بیش نیست ، هدف اصلی آنها ایران و ایجاد درگیری در داخل کشور ماست اما به برکت خون شهدا و هوشیاری مردم و مسوولان هرگز به هدف خود نخواهند رسید.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی اظهار کرد: باید سال نو را با برنامه و نگاهی نو آغاز کنیم و تلاش برای خدمت بیشتر به مردم و فتح قله های توفیق همواره اساس باور ما باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار