استاندار یزد:

سال 94 از نظر شرایط اعتباری، سال سختی بود

همه بايد با تلاش مضاعف در سال ۹۵ فضاي آرامش، اميد و شرايط زندگي بهتر براي مردم استان را فراهم كنيم.
کد خبر: ۱۹۹۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳ 18 March 2016
به گزارش تابناک یزد،دوازدهمين جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان به رياست استاندار يزد، دبيري رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد، و باحضور معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، مديركل دفتر امور بانوان و خانواده، مشاور استاندار در امور اطلاع‌رساني و روابط عمومي و ساير اعضاي شورا در سالن زنده‌ياد حميديا استانداري برگزار شد.استاندار یزد بابیان اینکه سال ۹۴ به دلیل محدودیت‌های مالی دولت و کمبود اعتبارات سال سخت و دشواری برای مدیران و مسئولان استان بود؛ اظهار داشت: علی‌رغم این محدودیت‌ها اقدامات خوبی برای توسعه و پیشرفت استان انجام‌شده است.

استاندار يزد در اين جلسه گفت: همه بايد با تلاش مضاعف در سال ۹۵ فضاي آرامش، اميد و شرايط زندگي بهتر براي مردم استان را فراهم كنيم.
«سيد محمد ميرمحمدي» افزود: همكاري و هماهنگي خوبي بين مسئولان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان وجود دارد و تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات مردم مي‌كنند.
ميرمحمدي با توجه به مطرح‌شدن اينكه بخشي از اعتبارات تخصيص‌يافته به استان در سفر مقام معظم رهبري تحقق‌نيافته است بر پيگيري اين امر از طرف مسئولان مربوطه تأكيد كرد.

حميدرضا نصيري‌زاده رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد نيز در اين جلسه به ارائه گزارشي پيرامون درآمدهاي استان در سالجاري پرداخت.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار نيز در اين جلسه اظهار داشت: با توجه به محدوديت‌هاي اعتباري دولت لازم است تعدادي از پروژه‌هاي نيمه‌تمام استان به بخش خصوصي واگذار شود تا با مشاركت بخش غيردولتي اين پروژه‌ها به بهره‌برداري برسد.

به گزارش خبرآنلاین،«سيد محمدرضا سيد حسيني» افزود: تعدادي از پروژه‌هاي موجود در استان به پيشرفت ۹۵ درصدي و بالا‌تر رسيده كه ضروري است با تأمين اعتبارات لازم براي آن‌ها، اين پروژه‌ها به اتمام برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار