مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی سمنان:

همایش نقش رسانه در حفظ منابع طبیعی سمنان برگزار می شود

به گزارش تابناک سمنان،مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی سمنان از برگزاری پنجمین همایش نقش رسانه در منابع طبیعی استان خبر داد و گفت: این همایش بیستم اسفندماه در سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۹۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 08 March 2016

ابوالفضل صیادجو در گفتگویی درباره کیفیت و کمیت برگزاری همایش بررسی نقش رسانه در منابع طبیعی، فعالیت های اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری، بیان داشت: حضور علی قربانی معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای سمنان و ایرج کارخایی مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان دراین همایش قطعی شده است.

وی افزود: کارکرد رسانه‌ها در جامعه امروزی همانا عصر ارتباطات، بی‌شک می تواند در همه ابعاد زندگی اجتماعی و فرهنگی جوامع بشری تاثیر بسزای داشته باشد.

اصحاب رسانه حلقه ارتباط بین مردم و مسئولان

مدیر روابط عمومی اداره منابع طبیعی استان سمنان،با بیان اینکه عصر امروز، دوران تغییر الگوی زندگی با تاثیرپذیری از رسانه هاست، گفت:رسانه‌ها با اتخاذ سیاست‌های متفاوت ارتباطی، توسعه فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی کشورها را تسهیل و تسریع می‌کنند.

صیاد جو تصریح کرد: رسانه ها با تحولاتی که در جنبه های مختلف از بعد فناوری تجهیزاتی و حجم و روش داشته اند به عنوان حاملان و منتقل کنندگان پیام می توانند در ساخت فرهنگ عمومی باورها و افکار عمومی موثر باشند.

وی خبرنگاران و اصحاب رسانه را حلقه بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی و مردم دانست و افزود: امیدواریمکه خبرنگاران و رسانه های استان سمنان با همکاری و تعامل سازنده همچون گذشته، عرصه های منابع طبیعی استان و پتانسیل های موجود در این بخش را بیش از پیش به هموطنان معرفی کنند.

همایش نقش رسانه در منابع طبیعی بیستم اسفند ماه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار