حق بیمه 2 هزار و 450 نفر از مددجویان کمیته امداد کرج پرداخت شد

کد خبر: ۱۹۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 07 March 2016

مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان کرج از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی 2 هزار و 450 نفر از مددجویان زیرپوشش این شهرستان در طی 11 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان البرز، سید رضا شوبیری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حق بیمه تأمین اجتماعی 2 هزار و 450 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد کرج پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کرج خاطر نشان کرد: بیمه بدون شک یکی از دستاوردهای خلاقانه جامعه بشری به منظور آینده‌نگری، داشتن پشتوانه رفاهی مطمئن و مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار است.

شوبیری یادآور شد: فایده اصلی بیمه، دادن اطمینان به افراد در جهت تأمین آتیه و مقابله با خطرات احتمالی است، لذا با عنایت به لزوم گسترش بیمه‌های اجتماعی در بین جامعه هدف به خصوص زنان سرپرست خانوار و به منظور ترویج و تشویق به فرهنگ کار و تلاش از طریق افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ها در بین مددجویان مجری طرح‌های اشتغال و خودکفایی و رسیدن به یک خروجی پایدار، کمیته امداد استان البرز با توجه به دستورالعمل بیمه‌های اجتماعی و سهمیه اعلام شده توسط مرکز اقدام به شناسایی و بیمه نمودن زنان سرپرست خانوار کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کرج گفت: مشمولین طرح‌های اشتغال و خودکفایی، و زنان سرپرست خانوار کمتراز 50 سال جزء افراد بیمه شده هستند که با پرداخت سرانه آنان از سوی کمیته امداد بیمه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار