امام جمعه نظرآباد : منتخبان ملت به وظایف خود عمل کنند

کد خبر: ۱۹۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 04 March 2016

امام جمعه شهرستان نظرآباد در جمع نمازگزاران این هفته از حضور بی بدیل وبا شکوه مردم در انتخابا مجالس خبرگان رهبری وشورای اسلامی قدردانی کرد و گفت: اکنون انتظار می رود منتخبان ملت به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی افزود : مردم به وظیفه خود به خوبی عمل می کنند و پیروی از رهبری ، توجه به آرمانهای انقلاب ومردم را در اولویت کارهای خود قرار داده اند.

وی برگزاری پرشور این انتخابات را مرهون تدبیر و درایت مقام معظم رهبری دانستندو گفت: تمام خبرگزاری های دنیا از مقام معظم رهبری به عنوان رهبری دانا، با هوش و تواند یادکردند.

وثوقی گفت: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات جهانیان را متحیرکرد.

امام جمعه نظرآباد افزود: پیروز واقعی این انتخابات مردم بودند که با حضور پرشور خود جان تازه ای به درخت انقلاب دادند ودشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی واسرائیل را نا امید کردند.

وی در ادامه به روز احسان ونیکوکاری اشاره کردو گفت: حضرت امام (ره ) با تأسیس کمیته امداد خدمت بزرگی را به جامعه کرد وامروز برکات آن در ایران وبسیاری از کشورها مشهود است.

امام جمعه نظرآباد به روز درختکاری اشاره کرد وبیان داشت: بسیج عمومی برای کاشت درخت در این روز بسیار پسندیده است.

وی همچنین به فلسفه نگهداری از درختان اشاره کرد و گفت: باید توجه بیشتری به این موضوع شود تا روز به روز شاهد توسعه فضای سبز در کشورمان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار