استقبال بي نظير از اماكن اسكان فرهنگيان در نوروز

مديركل ميراث فراهنگي و گردشگري استان تهران از افزايش رضايتمندي نسبت به عملكرد ستاد خدمات سفر در نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 06 April 2015

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران طولاني ترين تعطيلات سال را در حالي پشت سر گذاشتيم كه به گفته رجبعلي خسرو آبادي،مديركل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان، ستاد خدمات سفر امسال نسبت به سال گذشته منظم تر و منسجم تر عمل كرده است.

وي با بيان اينكه برگزاري جلسات تخصصي با معاونان استاندار،فرمانداران و شهرداري هاي مناطق عامل اصلي افزايش رضايت از خدمات به مسافران بود،گفت:‌ تعامل و ارتباط مركز با مسئولان شهرستان و تحقق برنامه ريزي هاي انجام شده موجب شد نوروز امسال با رضايت بيشتري از سوي مسافران مواجه شويم.

خسروآبادي افزود: تعيين كاركردهاي بخش هاي مرتبط با ستاد خدمات سفر،اهداف تعيين شده از جمله زيبايي و نظافت شهرستان ها كه از سوي استاندار مورد تاكيد بود جامه عمل پوشاند.

وي با اشاره به اينكه امسال حضور مسئولان ستاد خدمات سفر در شهرستان ها مشهود بود، اظهار داشت: بازديد هاي انجام شده نشان داد نوروز امسال مسافران به خصوص از وضعيت اسكان موقت رضايت بيشتري نسبت به سال گذشته داشتند و در مواقع اضطراري همچون تغيير شرايط آب و هوايي توانستند استقرار خوبي داشته باشند.

به گفته مديركل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان راهنمايي مسافران در نوروز امسال چشمگيرتر بود و ميزان استقبال از پايگاه هاي اطلاع رساني و بروشورهاي راهنماي اماكن افزايش يافت.

استقبال بي نظير از اماكن اسكان فرهنگيان

وي ميزان استقبال از اماكن اسكان آموزش و پرورش را نسبت به سال گذشته مطلوب تر ارزيابي كرد و گفت:‌نوروز امسال 38 درصد كل اقامت در استان تهران را آموزش و پرورش به خوداختصاص داد كه رقم بالايي است.

خسروآبادي توجه به حقوق مسافران و اتخاذ تدابير تازه و ويژه براي حمايت از مسافران را از ويژگي هاي ديگر خدمات رساني به مسافران در سالجاري برشمرد و افزود:‌  1700 آژانس خدمات مسافرتي در تهران فعاليت دارد و بيشترين تورهاي خارجي در تهران حمايت مي شود از سه ماه پيش از آغاز سال با همكاري سازمان هواپيمايي، سازمان حمايت مصرف كننده و معاونت گردشگري برنامه اي تنظيم شد كه از برخي اتفاقات و اجهاف ها در حقوق مسافران جلوگيري كنيم.

"بيمه مسئوليت حرفه اي اجراي تور" در حمايت از مسافران

وي ادامه داد: سال 93 شاهد بروز مشكلاتي در برخي تورهاي كشور تركيه و تونس براي مسافران ايراني بوديم و نبود برنامه حمايت از مسافران در خسارت هاي عمده عامل اصلي اين مشكل گزارش شد.

مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري استان  افزود: امسال با تدابير و برنامه ريزي هاي انجام شده بيمه جديدي براي مسافران با عنوان "مسئوليت حرفه اي اجراي تور" در نظر گرفته شد تا در مواقع بروز اتفاقات امكان پرداخت خسارت ها تا چند صد ميليون تومان فراهم باشد.

خسروآبادي با بيان اينكه دفاتر آژانس مسافرتي ملزم به استفاده از اين بيمه هستند، گفت: با اين كار توانستيم مانعي بر سر كلاهبرداري ها و قصورهاي احتمالي ايجاد كنيم.و با اجراي موفقيت آميز آن در استان تهران شاهد گسترش اين بيمه در سراسر كشور خواهيم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار