استاندار اردبیل:

اولویت اسکان مسافران با میهمانسراهای رسمی است

مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر استان اردبیل بیان کرد: در زمان نبود امکان ارایه خدمات در میهمانسراها، مسافران باید به سمت خانه های استیجاری بروند نه اینکه این روند معکوس باشد.
کد خبر: ۱۹۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 03 March 2016

استاندار اردبیل گفت: میهمانسراهای رسمی برای اسکان مسافران نوروزی باید در اولویت قرار داشته باشند.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر استان اردبیل بیان کرد: در زمان نبود امکان ارایه خدمات در میهمانسراها، مسافران باید به سمت خانه های استیجاری بروند نه اینکه این روند معکوس باشد.

وی افزود: برای احداث میهمانسراها هزینه قابل توجهی شده و باید از سرمایه گذاران پشیبانی کرد و از این رو در همه فصول سال باید این اولویت بندی رعایت شود.

استاندار اردبیل عنوان کرد: خانه های استیجاری نیز باید توسط دستگاه های ذی ربط شناسنامه دار بوده و خدمات ارایه شده توسط آنها تحت نظارت مستمر باشد تا از مسایل حاشیه ای تا جای ممکن جلوگیری کنیم.

او اضافه کرد: فعالیت ارشادی پلیس راه به خصوص در مقابله با مسافرانی که از چند استان گذر کرده و وارد اردبیل می شوند، اقدام بجایی است که باید پشتیبانی شده و استمرار داشته باشد.

خدابخش گفت: در سال های گذشته برخوردها براساس خوش آمدگویی به میهمانان نبود اما تذکر ارشادی پلیس به نوعی جریمه است که با آموزش نیز همراه می باشد.

وی همچنین با اشاره به آمادگی همه دستگاه های استان اردبیل برای استقبال از میهمانان بیان کرد: به جز حوادث خاص، دستگاه ها از هر گونه عملیات حفاری طی تعطیلات نوروزی در سطح شهر خودداری کنند.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به کاشت یک اصله نهال به ازای هر نفر از جمعیت استان (یک میلیون و 248 هزار نفر) به مناسبت روز درختکاری، از اقشار مختلف مردم و دستگاه های دولتی خواست در این آیین شرکت کرده و در عین حال در نگهداری این درختان نیز کوشا باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار