استاندار مركزي راي خود را به صندوق انداخت

حضور پرشور مردم در انتخابات نماد بزرگ مردم‌سالاري ديني است

تابناک: استاندار مرکزی: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای پیام های بسیاری را در بردارد که در عرصه بین المللی بیانگر این است که ایران سربلند و ملت بزرگ آن بر تحقق هدفهای متعالی مورد تاکید انقلاب اسلامی جدی هستند و برآن پافشاری می کنند .
کد خبر: ۱۸۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 26 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی با حضور در مدرسه حاج تقوی نژاد اراک رای خود را به صندوق انداخت و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را نماد بزرگ مردم سالاری دینی عنوان کرد

زمانی قمی استاندار مرکزی روز هفتم اسفند را روز شور، اشتیاق و تصمیم گیری دانست و تصریح کرد: نماد بزرگ مردم سالاری دینی را امروز در شور و حضور مردم در پای صندوق های رای  می توان مشاهده کرد.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه در عرصه انتخابات  باید درست عکس خواسته بدخواهان کشور و انقلاب اسلامی حرکت کنیم، اظهار کرد: نداشتن اتحاد، فراموشی مسائل مهم کشور و پرداختن به موضوعات فرعی از خواسته های بدخواهان کشور است که ملت ایران اسلامی باید با شناسایی اصلی ترین مسائل، داشتن اتحاد و عدم پافشاری بر زیاده خواهی و یا خواسته های باندی و به فکر مردم بودن در مسیر تحقق اهداف انقلاب حرکت کنند.

وی ابراز کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای پیام های بسیاری را در بردارد که در عرصه بین المللی بیانگر این است که ایران سربلند و ملت بزرگ آن بر تحقق هدفهای متعالی مورد تاکید انقلاب اسلامی جدی هستند و برآن پافشاری می کنند .

زمانی قمی گفت: مردم با درک عمیق از شرایط حساس کنونی تصمیم  گرفتند و به انتخاب پرداختند که برآیند این حضور را در راستای تحقق منافع کشور و مردم می‌دانیم.

وی با بیان اینکه تمدید ساعت رای‌گیری دشواری‌هایی را به همراه دارد، از مردم خواست تا در ساعات اولیه رای‌گیری در شعب اخذ رای حاضر شده و رای خود را در صندوق‌ها بیندازند.

 

زمانی قمی درخصوص برقراری امنیت انتخابات در استان، اظهار کرد: در استان مرکزی تمامی صندوق‌ها به سلامت در محل‌های مورد نظر استقرار یافته‌‌اند و کار رای‌گیری براساس گزارش مسئولان در سطح استان به خوبی پیش می‌رود.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: 15 هزار نفر در بخشهای مختف اجرا، نظارت و امنیت برگزاری انتخابات مشغول فعالیت هستند و آمادگی دارند تا این بزرگواری مردم را پاسخ دهند و به وظایفشان بخوبی عمل نمایند.

گفتنی است استاندار مرکزی در شهرستانهای شازند و خمین نیز حضور یافت و از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات در این دو شهرستان قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار