آزادی زندانیان نیت خیرخواهانه شهرداری اردبیل

در حالی که روزهای خوش پایان سال و ایام عید نوروز در پیش است شهرداری اردبیل در تداوم کارهای فرهنگی و اجتماعی این‌بار با نیت خیرخواهانه نسبت به آزادی زندانیان معسر پا پیش گذاشت تا به این نیت صادقانه اردبیل جامه عمل بپوشاند.
کد خبر: ۱۸۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲ 16 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهردار اردبیل امشب در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما از خدمت به شهروندان به ویژه گروه‌های نیازمند و کم‌توان مالی هیچ‌وقت خسته و یا غفلت نکرده و نخواهیم کرد بلکه وظیفه خود می‌دانیم که در حد وسع و توان‌مان از محرومان و نیازمند دستگیری واقعی را انجام دهیم.

حمید لطف‌اللهیان بیان کرد: این نیت پاک و بی‌آلایش شهرداری اردبیل است که در اوج مشکلات درآمدی و به رغم برخی تنگناها تلاشش را به شکل جدی آغاز کرده تا بتواند در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در خدمت به شهروندان ورود عالمانه و واقع‌بینانه داشته و زمینه یک حرکت معقول و منطقی را فراهم کند.

وی بیان کرد: ما قطعا در آینده بیشتر از این در امور عامل‌المنفعه خیرخواهانه و نیکوکارانه ورود پیدا خواهیم کرد چرا که شهر اردبیل به وجود خیرینی نام‌آشنا همچون مرحوم حاج لطیف نباتی‌مقدم‌ها و علی‌پورها به خود افتخار می‌کند که در تداوم نیت خداپسندانه آنها بتواند در حد وسع و توان در این سنگر حضور پیدا کند.

شهردار اردبیل عنوان کرد: شهرداری و شورای شهر در تحقق این نیت خداپسندانه و در روزهای خوشی که در پیش‌رو است تصمیم گرفته است تا با پرداخت رقم بدهی زندانیان معسر که دچار جرایم غیرعمد شدند زمینه آزادی و رهایی آنها را فراهم کرده تا این زندانیان به آغوش گرم خانواده بازگردند چرا که نتیجه حضور گرم سرپرست خانواده در راس حرم این نظام اجتماعی خود مانعی در برابر همه آسیب‌ها و گرفتاری‌ها است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم نظام خانواده قوام و شکل واقعی بگیرد و بسیاری از گرفتاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد باید نهاد خانواده را تقویت کرده و زمینه انسجام‌بخشی این مجموعه را بیش از گذشته فراهم آوریم.

وی گفت: شهرداری اردبیل در همین راستا با راه‌اندازی خانه شهروند و مادر و کودک و سایر مجموعه‌هایی که در تعالی و تربیت نسل آینده و اعضای خانواده راه‌گشا است می‌تواند یک حرکت موثر و انسجام‌بخشی را انجام دهد که قطعا این حرکت‌ها بیش از گذشته در توسعه رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری و توجه بیشتر به تقویت برنامه‌‌های فرهنگی و توانمندسازی نظام خانواده موثر خواهد بود.

شهردار اردبیل افزود: انتظار می‌رود در این شرایط حساس که نظام خانواده با هجمه‌ها و برخی تهدیدها روبه‌رو است شهرداری نیز به وظیفه و رویکرد خود در همه زمینه‌ها عمل کرده و بستری را فراهم آورد تا حرکت‌ها و اقدامات راه‌گشا به نتیجه برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار