تکذیب حمایت نماینده ولی فقیه از کاندیدای مجلس / خوش خیالی آقای نماینده / ردصلاحیت کاندید تایید شده/تلاش اصلاح طلبان برای باز آفرینی خود/ نارضایتی شهروندان از تاکسی رانی

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه همدان که خود برای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری داوطلب شده ، حمایت و جانبداری از هرکاندیدای مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرده و به برخی شایعات مبنی بر اینکه از یکی از نمایند گان فعلی استان در مجلس حمایت می‌کند خاتمه داد.
کد خبر: ۱۷۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 12 February 2016

تکذیب حمایت نماینده ولی فقیه از کاندیدای مجلس

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه همدان که خود برای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری داوطلب شده ، حمایت و جانبداری از هرکاندیدای مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرده و به برخی شایعات مبنی بر اینکه از یکی از نمایند گان فعلی استان در مجلس حمایت می‌کند خاتمه داد.


خوش خیالی آقای نماینده

شنیده شده یکی از نمایندگان فعلی در شهرستان های استان درسطح گسترده به روستائیان مانند دوره گذشته نهاروشام می‌دهد؛ او احساس می‌کند که این ترفند او را به بهارستان رهنمون خواهد شد. این نماینده در سطح روستاهای حوزه انتخابیه خود اقدام به توزیع روغن و برنج کرده و صندلی خانه ملت را از راه نهار و شام می ‌طلبد.


ردصلاحیت کاندید تایید شده

حسن ونایی یکی از کاندیداهای حوزه انتخابیه ملایر که در مرحله اول تأید صلاحیت شده بود، در بررسی مرحله دوم رد صلاحیت شده است. همچنین در این حوزه محمد کاظمی که منتسب به جریان اصلاحات است تأیید صلاحیت شده است.


شکاف اصولگرایی دراستان

انشقاق در بین اصولگرایان همدان بیشتر شده و این جریان سیاسی در استان برای انتخابات مجلس دهم تاکنون نتوانستند به اتحاد برای ارائه لیستی واحد برسند. سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان در چند روز گذشته از کاندیداهایی که رأی آور نیستند خواسته که به نفع کاندیداهای شاخص کنار بروند. یکی از رسانه‌های همدان در این باره تیتر زد که نمره پایین ها کنار بروند.


تلاش اصلاح طلبان برای باز آفرینی خود

رایزنی اصلاح طلبان با کاندیداهای مختلف برای معرفی کاندیدا از حوزه انتخابیه همدان بسیار داغ شده و روزهای پر ترافیک برای مذاکرات پشت پرده جریان اصلاحات است. اصلاح طلبان همدان با یکی از کاندیداهای منتسب به اصلاحات که نماینده ادوار در حوزه بهار و کبودراهنگ بوده خواستند که به همدان تغییر حوزه بدهد که تاکنون در این زمینه نیز توفیقی نداشتند. به نظر می رسد جریان اصلاحات نتواند حرکت موثری در بازآفرینی داشته باشد.


نارضایتی شهروندان از تاکسی رانی

شهروندان همدانی از وضعیت ون در همدان ابراز نا رضایتی می کنند؛ ون‌هایی که در همدان در حال مسافرکشی هستند در وضعیت نامناسبی قرار داشته و صندلی ‌های شکسته، کمبود فاصله بین صندلی‌ها، کثیف بودن داخل ون از دیگر مسائل پیش رو است. شهروندان از سازمان تاکسیرانی درخواست می‌کنند که وضعیت ون‌ها را ساماندهی کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار