سردار سلامی در جمع راهپیمایی مردم تبریز:

دستگیری تفنگداران آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه های روی میز ایران بود/امروز ایران احاطه گسترده در سوریه دارد/تبریز به انقلاب وفادار است

به گزارش تابناک تبریز ، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران امروز سخنران اصلی مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تبریز بود.
کد خبر: ۱۷۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 11 February 2016

به گزارش تابناک تبریز، سردار سلیمانی در جمع راهپیمایی مردم تبریز گفت :مردم تبریز در 29 بهمن ماه سال 56 با حضور  خود به انقلاب اسلامی  انرژی بخشید و موجب استمرار و تعمیم این انقلاب بزرگ به سایر مناطق کشورمان شد.تبریز مهد پرورش عالمان بزرگ، ادیبان جاودانه، شهیدان والامقام، مجاهدان بزرگ و انسان های با شرف و شجاعت است و امروز رود خروشان جمعیت این شهر نشان می دهد که روح وفاداری، ایستادگی، ثابت قدمی، همراهی با ولایت و دفاع از انقلاب جزو سرشت ذاتی و عنصر جدایی ناپذیر مردم تبریز است.

وفاداری مردم تبریز به انقلاب

وی ادامه داد:مردم تبریز در 8 دی سال 88  نیز دوباره پپیشتاز  وفاداری ، حضور و شجاعت در میدان دفاع  از انقلاب در مقابل فتنه گران،  شدند.

اگر این تحریم ها را علیه آمریکا انجام میدادند ، آمریکا متزلزل می شد

درحالی که دنیای اسلام تحت نفوذ بود، حضرت امام هویت مردم جهان اسلام را احیا کرد.

 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جهان استکبار از غرب و شرق در یک واکنش جهانی سازمان یافته برای شکست دادن انقلاب اسلامی علیه انقلاب بسیج شدند،اما شکست خوردند

سردار سلامی همچنین امام، مردم و اسلام سه عنصر مستحکم در برابر دشمن دانست و افزود که باید این سه عنصر روز به روز تقویت شوند.

جانشین سپاه با اشاره به تحریم ها نیز تصریح کرد: تحریم های اقتصادی اگر علیه آمریکا بود، آمریکا هم متزلزل می شد اما با مقاومت مردم مدیریت رهبری، ایران از تحریم با موفقیت عبور کرد

وی افزود: امروز ایران اسلامی به قدری قدرتمند شده که دیگر می تواند از آسمان جهان را ببیند و توطئه ها را خنثی کند.

وی همچنین ادامه داد: تا قبل از انقلاب اسلامی،  اسراییل به هر کشور عربی حمله می کرد آنها را شکست می داد اما رژیم صهیونیستی بعد از انقلاب 4 شکست بزرگ را توسط پیروان انقلاب ما تجربه کرد؛ ما در سوریه‌ در مقابل اتحاد عربی و استکبار پیروز شدیم و امروز ایران احاطه گسترده در سوریه دارد.

  وی در آخر سخنان خود با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط سپاه یادآور شد:مواجهه با ملوانان آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه های روی میز ایران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار