جادری در جمع فعالان سیاسی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد

استاندار هرمزگان گفت: از احزاب می‌خواهیم برای فعالیت سیاسی از مجاری قانونی اقدام کنند.
کد خبر: ۱۷۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 11 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، چهارمین گردهمایی احزاب و فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان هرمزگان با حضور جاسم جادری استاندار و بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه احزاب و نخبگان سیاسی متولی هدایت مردم هستند، اظهار داشت: احزاب موتور محرکه فعالیت سیاسی هستند و از آنها انتظار می‌رود موجب ایجاد نشاط سیاسی در جامعه شوند.
 
وی ادامه داد: ما به عنوان مجری قانون، بسترساز و تسهیل کننده فعالیت احزاب هستیم که هرچه فعالیت در این زمینه بیشتر شود، انتخاب‌های مردم بهتر و راحت‌تر می‌شود.
 
جادری نخبگان سیاسی هرمزگان را سرمایه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان دانست و عنوان کرد: نباید این چهره‌ها را تخریب کنیم و با هر تهدید و تضعیف در حوزه احزاب سیاسی مخالف هستم.
 
وی با بیان اینکه مسئولیت تمامی نشست‌ها و همایش‌هایی که احزاب به شکل قانونی درخواست آن را کنند، برعهده خواهند گرفت، متذکر شد: از احزاب می‌خواهیم برای فعالیت سیاسی از مجاری قانونی اقدام کنند.
 
استاندار هرمزگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حق‌الناس بودن رای مردم، گفت: دولت تدبیر و امید خود را مکلف به پاسداری از آرای مردم و امانت‌داری در این حوزه می‌داند.
 
جاسم جادری خاطر نشان ساخت: امیدواریم احزاب با تشکیل جلسات و اقدامات مناسب به سمت و سوی نشاط و شور انتخاباتی و افزایش مشارکت مردم حرکت کنند.
 
وی در پایان متذکر شد: تلاش کرده‌ایم در انتصاب مدیران در هزمزکان به صورت سیاسی و جناحی عمل نکنیم و با رعایت اعتدال و عقلانیت، با شایسته‌سالاری رفتار کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار