نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

نظارت بر کیفیت میوه‌ها باید به صورت جدی‌تر انجام شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: موضوع نظارت بر کیفیت میوه‌ها باید به صورت جدی‌تر از سوی سازمان‌های متولی انجام شود که این کار امسال در واقع اتفاق نیفتاد و از این نظر کیفیت میوه‌ها نامناسب بود.
کد خبر: ۱۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۱ 31 March 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن بختیاری با اشاره به وضعیت توزیع میوه امسال اظهار کرد: امسال توزیع میوه در مجموعه شهر قم وضعیت مناسبی نداشت و میوه‌هایی که در شبکه توزیع شدند کیفیت مناسبی نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: اندازه، حجم و وزن میوه‌ها متناسب با نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه نبود و به طور عملی قیمت میوه به واسطه وزن سنگین آنها برای مصرف‌کنندگان نامناسب بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نیاز به میوه در فصل بهار یادآور شد: نیاز به میوه در این فصل سال به شدت افزایش پیدا می‌کند، بنابراین باید به صورت برنامه‌ریزی شده اقدامات انجام شود و عوامل و علل آن آسیب‌شناسی شود تا برای سال‌های آینده شاهد این مشکلات نباشیم.

وی مطرح کرد: کیفیت میوه به شهرداری مرتبط نیست، مجموعه سازمان جهاد کشاورزی و نهادهای مرتبط دیگر باید درباره این موضوع آسیب‌شناسی کنند و در زمینه کوتاهی‌هایی که صورت گرفته برخورد شود.

بختیاری یادآور شد: به دلیل کیفیت نامطلوب میوه‌ها استفاده مناسب و استقبال قابل توجهی از این غرفه‌ها از سوی مردم صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس صحبت‌هایی که با سازمان میادین و میوه و تره بار صورت گرفت، مشخص شد که کیفیت میوه‌ها نامناسب است گفت: دو تا سه روز اول این غرفه‌ها به طور عملی از چرخه توزیع خارج شدند و تعداد غرفه‌های توزیع میوه کاهش پیدا کردند، زیرا میوه مناسبی در اختیار غرفه‌ها قرار نگرفته بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: انتظار است که در توزیع میوه از ظرفیت بخش خصوصی به طور مناسب استفاده شود و دولتی کردن بحث توزیع میوه و خارج کردن رقابت بخش خصوصی نتایج خوبی ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار