آزادی 73 زندانی در فارس به مناسبت دهه فجر

مدیر عامل ستاد مردمی دیه استان فارس از آزادی ۷۳ زندانی جرایم غیر عمد این استان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۷۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 03 February 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان فارس: رضا اسکندری گفت: ۷۳ نفر از زندانیانی که به واسطه ارتکاب جرایم غیرعمد شامل تصادف غیرعمد، مهریه، نفقه و محکومیت مالی به غیر از کلاهبرداری، در زندان به‌سر می برند، با کمک ستاد دیه کشور و مشارکت خیرین به آغوش خانواده باز می‌گردند.

وی تصریح کرد: اصل بدهی این افراد بیش از مبلغ ۴۰ میلیارد ریال بوده که با تلاش شورای سازش ستاد دیه مبلغ ۱۰ میلیارد ریال گذشت رضایتمندانه از شاکیان اخذ شده و مابقی بدهی این افراد توسط منابع ستاد مردمی دیه فارس و پرداخت وام به مددجویان تامین شده است.

اسکندری اضافه کرد: اکنون ۹۲۳ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان فارس به‌سر می‌برند که برای آزادی از حبس، چشم به راه خیرین هستند، از این تعداد، ۲۶۸ نفر به جرم مهریه و نفقه، ۱۸۰ نفر به جرم تصادف و دیه و ۴۷۵ زندانی نیز به جرم مالی در بازداشت قرار دارند.

عضو هیئت مدیره ستاد مردمی دیه استان فارس افزود: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون بیش از ۴۳۶ زندانی جرایم غیرعمد در فارس آزاد شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار