با تاکید بر مثبت خواندن نشست بین مدیران دستگاه های اجرایی

امضاء تفاهم نامه همکاری بین پست و بانک ملت استان مرکزی

تابناک: راستی آزمایی آدرس متقاضیان وام از بانک ملت با استفاده از سرویس بر خط کدپستی ده رقمی و همچنین چاپ تمبرشخصی و کارت پستال مشتریان و کارکنان بانک ملت بر حسب درخواست بانک درسطح استان به پست واگذار شد.
کد خبر: ۱۷۲۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 30 January 2016

به گزارش تابناک مرکزی، منافی آذر مدیریت امور شعب بانک ملت استان به همراه عسگری معاونت اداری و مالی بانک با حضور در اداره کل پست استان با چراغی مدیر کل و معاونین ایشان دیدار وگفتگو کردند و درباره زمینه های گسترش تعامل و همکاری بین اداره کل پست استان و مدیریت امور شعب بانک ملت استان مرکزی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که مدیر روابط عمومی بانک ملت و رئیس اداره بازاریابی و سرویس های نوین پستی نیز حضور داشتند، چراغی مدیر کل پست استان به تشریح دستاوردهای پست استان در دو سال اخیر پرداخت و از انجام بیش ازهفده خدمت نیابتی پست برای بانک ها وهمچنین ارائه ده ها خدمت نیابتی دیگر جهت سایر سازمانها مواردی را بیان کرد.

ایشان با مثبت خواندن نشست ها بین مدیران دستگاه های اجرایی بر تعامل پست استان با سایر سازمان ها تاکید کرد.

در ادامه این نشست منافی آذر ضمن تشکراز زحمات همکاران پستی در خصوص امضاء تفاهم نامه همکاری بانک ملت با پست استان نیز گفت: ما درگذشته همکاری های خیلی خوبی با پست داشته ایم و مایل به ادامه و گسترش این همکاری ها هستیم.

پس از صحبتهای مدیر امور شعب بانک ملت عباسی معاون فنی پست و عسگری معاون اداری و مالی بانک ملت در خصوص مباحث فنی تفاهم نامه مواردی را بیان کردند.

در ادامه تفاهم نامه قبول وتوزیع دسته چک های خام بانک ملت، اصالت وراستی آزمایی آدرس متقاضیان وام از بانک ملت با استفاده از سرویس بر خط کدپستی ده رقمی و همچنین چاپ تمبرشخصی و کارت پستال مشتریان و کارکنان بانک ملت بر حسب درخواست بانک درسطح استان به پست واگذار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار