آزمون جامع دهیاران مازندران در ساری

با حضور یک‌هزار و 400 دهیار، آزمون جامع دهیاران استان مازندران در مصلی ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 27 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، آزمون جامع دهیاران مازندران در مصلی ساری برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 900 دهیاری در استان در حال فعالیت هستند و بر اساس برنامه‌ریزی تعداد دهیاری‌های استان نیز افزایش پیدا می‌کند.

علی نبیان با اشاره به مسئولیت سنگین دهیاران در سطح روستاهای استان تصریح کرد: بیش از 45 درصد جمعیت مازندران در روستاها هستند و همین موضوع مسئولیت دهیاران را سنگین می‌کند.

وی با اعلام اینکه دهیاران نقش بسیار اثرگذاری در توسعه فعالیت در روستاها دارند، خاطرنشان کرد: دهیاران از همه ظرفیت خویش برای رفع مشکلات در روستاها استفاده کنند.

نبیان خواستار توجه به مسائل گردشگری در سطح روستاهای استان شد و یادآور شد: در حال حاضر گردشگری روستایی در کشور از رونق مناسبی برخودار است و نیاز است دهیاران به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با اعلام اینکه توجه به اقتصاد روستایی باید مورد نظر دهیاران قرار گیرد، خاطرنشان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی باید به صورت ویژه برنامه‌ریزی شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به نزدیک بودن ایام یوم‌الله دهه فجر، تاکید کرد: دهیاران نسبت به فضاسازی مناسب این ایام در روستاها اقدام کنند.

وی بیان کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی باید در سطح روستاها به خوبی تبیین شود.

نبیان در پایان به نزدیک بودن ایام انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه دهیاران نقش اثرگذاری دارند و باید زمینه‌ای فراهم شود که حضور مردم در انتخابات بسیار پررنگ باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار