مردم ،متولی اصلی جشن های دهه فجر

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با ذکر اینکه مردم متولی اصلی جشن های دهه فجر هستند تاکید کرد: وجه مردمی آئین های دهه فجر امسال بایدپررنگ تر از سال های گذشته اعمال و دیده شود .
کد خبر: ۱۶۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 24 January 2016
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با ذکر اینکه مردم متولی اصلی جشن های دهه فجر هستند تاکید کرد: وجه مردمی آئین های دهه فجر امسال بایدپررنگ تر از سال های گذشته اعمال و دیده شود .

به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت آیین های دهه فجر استان اظهار کرد: مردمی بودن جشن های دهه فجر جلوه های خاص و زیبایی را به این آیین ها می بخشد و مسئولان نیز باید همراهی و همکاری لازم با مردم برای جشن های این دهه را انجام دهند.
وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی و سرمایه های واقعی نظام هستند، افزود: وظیفه مسئولان نیز خدمت رسانی به مردم، تقویت نظام، حمایت از ولایت فقیه و رهبری است و مسئولان باید به صورت شفاف و بدون ابهام و اغراق خدمات انجام گرفته از سوی دستگاه های مختلف را به اطلاع مردم برسانند.
وی یادآورشد: مردم ایران اسلامی با حمایت از نظام و رهبری در برابر سختی های زیادی چون جنگ، رکود، بازی های نفتی کشورهای منطقه و حامیان آنها، و... استقامت ورزیدند و نمونه اقتدار ایران اسلامی به سرانجام رسیدن برجام بود.
کلانتری تاکید کرد: اکنون نیز باید خود را برای جشن های دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده سازیم و با توجه به نزدیکی دهه فجر وراهپیمایی باشکوه 22 بهمن با حماسه سیاسی انتخابات، دهه فجر و روز 22 بهمن از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است.
وی با اعلام اینکه مردم همواره و در همه شرایط با حضور در صحنه ها اتحاد و حمایت خود را نشان داده اند از همه مسئولان استان خواست شرایط را برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی عظیم 22 بهمن و نیز جشن های دهه فجر آماده کنند.
وی در پایان از همه آحاد جامعه خواست با انسجام، همدلی، وفاق، اتحاد بار دیگر تعلق خاطر و حمایت حداکثری خود از نظام را نشان دهند و و با شور و شعف در روز 22 بهمن و دهه فجر حضور یابند.
این نشست با حضور جمعی از اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر و مدیران و نمایندگان برخی از دستگاه های اجرای استان در استانداری ایلام برگزار شد و در ابتدای این نشست هر کدام از دستگاه های عضو ستاد به گوشه هایی از اهم برنامه های خود در دهه فجر امسال اشاره کردند./ف
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار