مرحله دوم توزیع میوه ارزان قیمت

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اعلام کرد: در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افرایش قیمت ها مرحله دوم توزیع میوه ایام عید نوروز از روز پنجشنبه در شهرهای اردبیل، سرعین و نیر آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 26 March 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی جهادکشاورزی استان اردبیل ، مهندس عدیل سروی گفت: در این مرحله 50 تن پرتقال 'والنسیا ' با نرخ هرکیلوگرم 32 هزار ریال و سیب قرمز به مقدار مورد نیاز با نرخ هرگیلوگرم 25 هزار ریال توزیع می شود.

وی افزود: توزیع این میوه ها در چهار نقطه ورودی شهر اردبیل در میدان های ایثار ، بسیج ، آزادگان و وحدت و نیز در یک نقطه شهر گردشگری سرعین انجام می شود و شهروندان می توانند با نرخ های مصوب مذکور میوه سیب و پرتقال مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی بیان کرد: در مرحله اول توزیع میوه ایام عید 826 تن پرتقال و بیش از 600 تن سیب قرمز در نقاط مختلف استان اردبیل توزیع شد که مقداری بیش از سهمیه تعیین شده بود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ستاد توزیع میوه استان در نسشتی پس از بررسی وضعیت بازار میوه در استان بر حسب نیاز تصمیم گرفت کار توزیع میوه ارزان قیمت دوباره در اردبیل و سرعین از سر گرفته شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار