با اقامه نماز از سوی آیت‌الله شبیری زنجانی؛

پیکر خواهر رهبر معظم انقلاب در حرم کریمه اهل بیت آرام گرفت

پیکر خواهر رهبر معظم انقلاب با حضور طلاب،‌ علما، مسؤولان و اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری(ع) تشییع و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲ 24 March 2015
به گزارش تابناک قم، مراسم تشییع بانو سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای خواهر رهبر معظم انقلاب امروز با حضور طلاب،‌ علما، مسؤولان و اقشار مختلف مردم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم آیت‌الله خرازی، آیت‌الله هاشمی شاهرودی، آیت‌الله شب زنده‌دار، آیت‌الله فاضل لنکرانی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)، فرزندان رهبر معظم انقلاب و برخی از مسؤولان استانی و کشوری حضور داشتند.

همچنین برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بی ابیطالب قم نیر در این مراسم حضور داشتند.

حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید بر پیکر بانو سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای نماز میت را اقامه کرد و پیکر آن مرحومه در جوار حرم کریمه اهل بیت به خاک سپرده شد.

همچنین دوشنبه شب مجلس ترحیم آن مرحومه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در خیابان صفائیه قم برگزار می‌شود.

گفتنی است، امشب نیز مراسم ترحیم آن مرحومه در تهران بعد از نماز مغرب و عشا از سوی رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می شود.

لازم به ذکر است، در پی فوت بانو سیده فاطمه خامنه‌ای؛ مراجع تقلید، علما، مسؤولان قوای سه گانه و دیگر مسؤولان کشوری پیام‌های تسلیتی صادر کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار