در حاشیه نشست خبری مدیرعامل زیباسازی

27 میلیاردی که به چشم اصفهانی ها نمی آید!

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان از بودجه 27 میلیاردی شهرداری اصفهان در زمینه زیباسازی خبر داده است، بودجه ای که مردم اصفهان انتظار تغییر و تحول ساختاری در منظر شهری خود دارند.
کد خبر: ۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶ 29 January 2015

به گزارش تابناک، نيلفروشان با اشاره به بودجه سازمان زیباسازی افزود: بودجه سازمان در دل مناطق ۱۵ گانه قرار دارد كه جمع آن در سال جاري ۲۲ ميليارد تومان بوده است.
وي اظهار داشت: البته ۵ ميليارد تومان نيز از سوي شهرداري اصفهان براي اجراي طرح هاي مهم از جمله طرح سبك زندگي به اين سازمان اختصاص داده شده است.
این در حالی است که سالانه 27 میلیارد برای زیباسازی شهر اصفهان هزینه می شود ولی نکته قابل توجه عدم کارهای زیرساختی و بر مبنای شناخت لازم است و اصفهان در این سال ها بیشتر سعی در بکارگیری تجربیات آزمون و خطا شهرهای دیگر کرده است در صورتی که این شهر متفاوتی از نظر فرهنگی و تاریخی است.
نيلفروشان همچنین در بخشی دیگر خبر از نصب ۲۰۰ تك پايه در سطح شهر داد تا لمپوست هاي تبليغاتي بر روي آن قرار گيرد و  بر این نکته تاکید نمود تبلیغات بنری و سیلکی جمع آوری شده است.
و نکته قابل تامل فعالیت کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان است که همچنان بر روی سیلک و بنر تبلیغات و پیام های خود را در سطح شهر دنبال می کند.
نيلفروشان اضافه كرد: این سازمان سومین سال تاسیس خود را پشت سر می گذارد و طرح جامع نورپردازي شهر اصفهان، طرح جامع آذين بندي و طرح جامع تبليغات شهري نيز در دست تهيه است.
آیا نباید تامل کرد که این سازمان بعد از سه سال تازه به فکر تدوین طرح جامع افتاده است و آیا اصلا قبل از تاسیس این سازمان بخشی دیگر از شهرداری وظیفه سازمان زیباسازی را برعهده نداشته است و مبنا هزینه میلیاردها تومان در این سال ها چه بوده است و صرفا تصمیمات یک شبه مبنا قرار گرفته است؟
در بخشی دیگر از سخنان وی با بیان اینکه  وظیفه اعطا مجوز نصب بنر و لمپوست و داربست با روابط عمومی شهرداری است به این نکته اشاره نمود که با توجه به اینکه از نظر ما نصب داربست ممنوع است روابط عمومی در برخی مواقع در برابر داربست ها نرمش بخرج می دهد و این داربست ها از نظر ایمنی شهروندان را در معرض خطر قرار می دهند.
براستی زمانی که سازمان زیباسازی، کمیته فرهنگ شهروندی و روابط عمومی همه زیر مجموعه شهرداری اصفهان هستند چه عواملی باعث عدم هماهنگی ها می شود؟ این نکته نقاط امید همگرایی سازمان ها در کنار یکدیگر را که زیرمجموعه نهادهای مختلف هستند را به یاس تبدیل می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار