امام جمعه موقت همدان

پویایی مجلس در گرو انتخاب اصلح است

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه داشتن مجلس پویا در گرو انتخاب اصلح است، گفت: باید افرادی که شایستگی حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را دارند انتخاب شوند.
کد خبر: ۱۶۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 10 January 2016
حجت الاسلام جوادی افزود: انتخابات یک مسئله استراتژیک و حیاتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ که با مسئله انقلاب اسلامی رابطه تنگاتنگ و مهمی دارد.

به گزارش تابناک همدان ؛ وی ادامه داد: مردم با حفظ بصیرت و بیداری خود میتوانند در روزهفت اسفند بهترین فرد را برای کشور انتخاب کنند.

امام جمعه موقت همدان به سخنان رهبری در خصوص شناسایی فرد اصلح اشاره و تصریح کرد: گفته های رهبری در تمام صحنه های مهم کشور راه گشا و اثر بخش است.

وی افزود: مردم در انتخاب باید توصیه‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را مطالعه کنند تا بتوانند حقیقت را دریابند، طبق این توصیه‌ها باید کسی انتخاب شود که برای ملت دلسوز بوده و دغدغه‌ عزت و قدرت نظام را داشته باشد.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به اینکه معیار کاندیداها برای پیروزی در انتخابات خدمت رسانی به مردم باشد، گفت: مردم نباید فریب انسان هایی که در ظاهر درست کار هستند و شعار های خوبی را میدهند بخوریم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم هوشیاری مردم برای جلوگیری از نفوذ دشمن در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد و گفت: دشمن از هم اکنون تلاش گسترده ای را برای نفوذ در انتخابات مجلس خبرگان رهبری آغاز کرده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار