معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد:

انجام 477 مورد بازرسی از واحدهای صنفی قم در ایام نوروز

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در ایام تعطیلات نوروز سال 94 و از 27 اسفندماه تاکنون 477 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده است.
کد خبر: ۱۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 23 March 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم، رضا سمیعی‌ در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زائران استان با بیان اینکه طرح نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت از اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی به صورت ثابت و سیار در سطح  شهر قم در حال گشت‌زنی هستند و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یک اکیپ بازرسی ثابت در حاشیه حرم مطهر حضرت معصومه (س) و یک اکیپ نیز در مسجد مقدس جمکران مستقر شده‌اند، تصریح کرد: تا روز گذشته بیش از 477 مورد بازرسی انجام شده و 37 مورد پرونده تخلف به مراجع قانونی برای برخوردهای لازم معرفی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: تاکنون بیش از 597 تن سیب و پرتقال در ایام نوروز از طریق چادرهای مخصوص در استان توزیع شده است.

وی گفت: در بحث توزیع میوه در چادرهای شهر قم تاکنون بیش از 472 تن پرتقال و 122 تن سیب توزیع شده است و در صورت نیاز این آمادگی را داریم تا از استان‌های همجوار میوه تامین کنیم.

سمیعی‌ همچنین از انجام 67 مورد بازرسی از نانوایی‌های شهر قم برای نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی آن‌ها در ایام نوروز خبر داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار