فروش نیمی از ذخایر میوه استان تهران

کد خبر: ۱۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰ 20 March 2015
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: 50 درصد از ذخایر میوه استان تهران به فروش رفته است و هیچ گونه مشکلی از نظر تأمین میوه وجود ندارد.

سید محمد موسوی افزود: بر اساس مصوبه دولت دو برابر سال گذشته پرتقال و سیب تأمین و به سردخانه استان منتقل شد. 

وی گفت: توزیع میوه در چهل جایگاه بازار میوه و تره بار و 50 غرفه میادین از 25 اسفند آغاز شد و با توجه به گستردگی نیاز شهروندان بیش از مقدار نیاز میوه تأمین شده است. 

موسوی افزود: دو هزار و پانصد تن پرتقال و هزار و سیصد تن سیب تاکنون از سردخانه ها به مراکز توزیع منتقل شده اما فقط 1800 تن پرتقال و 800 تن سیب به فروش رفته است. 

وی گفت : بر اساس ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی عرضه پرتقال و سیب با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار تا عصر روز جمعه در سطح استان تهران ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز تا 15 فروردین عرضه با نرخ مصوب در میادین اصلی ادامه می یابد.

سید محمد موسوی قیمت پرتقال تامسون را کیلویی 2900 تومان و پرتقال والنسیای جیرفت را 3400 تومان و سیب دماوند را 2500 تومان اعلام کرد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: شهروندان می توانند انتقاد و شکایت خود را با مدیریت تعاون مرکزی روستایی استان مطرح کنند.

وی علت افت کیفیت برخی از این میوه های عرضه شده را نیز توزیع یک و نیم تا دو برابری بیش از نیاز میادین به منظور اشباع بازار بیان کرد و افزود: با توجه به شرایط شاهد قدری افت کیفیت هستیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار