نماینده سقز و بانه:

لایحه‌ منطقه‌آزاد‌ بانه‌مریوان 22دی به‌صحن‌ می‌آید

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه بیش از 100 نفر از نمایندگان استان‌های مختلف در مورد این مناطق گفت: خوشبختانه با موافقت رئیس مجلس شورای اسلامی این طرح دوباره به کمیسیون رفته و 22 دی ماه‌جاری به صحن علنی مجلس می‌آید.
کد خبر: ۱۵۴۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 31 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، محسن بیگلری در جلسه مشترک نظام صنفی کشاورزی کردستان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اظهار کرد: در مورد تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی بانه مریوان نمایندگان تلاش خود را به کار گرفتند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان شهرستان‌های مریوان و سروآباد و سقز و بانه در جلسه مجلس برای تصویب مناطق آزاد گفت: در این جلسه 81 منطقه ویژه اقتصادی و هفت منطقه آزاد تجاری در استان‌های مختلف مطرح شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه بیش از 100 نفر از نمایندگان استان‌های مختلف در مورد این مناطق تصریح کرد: خوشبختانه با موافقت رئیس مجلس شورای اسلامی این طرح دوباره به کمیسیون رفته و 22 دی ماه‌جاری به صحن علنی مجلس می‌آید.

وی با عنوان این مطلب که نمایندگان مجلس شورای اسلامی حامی بخش کشاورزی هستند، گفت: بزرگترین دغدغه در بخش کشاورزی بحث تامین آب است.

بیگلری افزود: از دیگر مشکلات استان کردستان عدم مدیریت سدهای موجود در استان به دست خود استان است که در این زمینه هم اقدامات اساسی انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: آب سد چراغ‌ویس سقز هم قرار بود به آذربایجان داده شود که با پیگیری‌های انجام شده نمایندگان مجلس با وزارت نیرو آب این سد به کردستان برگردانده شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مسائل و مشکلات کشاورزان استان با منابع طبیعی در مورد زمین‌های کشاورزی هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به افزایش 3 برابری قیمت گندم در کشور نسبت به سه سال گذشته، افزود: این مهم به حل بخشی از مشکلات آنان کمک می‌کند.

بیگلری به بالارفتن بهره‌های بانکی، قیمت ادوات کشاورزی و کود اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات کشاورزان در استان عزم خود را جزم کرده‌ایم و تلاش‌های خوبی انجام خواهد شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار