آمادگی کلاسهای درس برای اسکان مسافران

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از وجود ظرفیت اسکان بیش از ۹ هزار مسافر در ایام نوروز در مدارس همدان خبر داد و گفت: ۱۸۲۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
کد خبر: ۱۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۶ 22 March 2015

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از وجود ظرفیت اسکان بیش از ۹ هزار مسافر در ایام نوروز در مدارس همدان خبر داد و گفت: ۱۸۲۶ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

به گزارش تسنیم؛عبدالرضا فولادوند در شورای برنامهریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: برای نوروز امسال هزار و ۸۲۶ کلاس درس در قالب ۱۸۶ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان همدان آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی تلاش برای فراهم کردن بهترین فضا و امکانات برای اسکان مسافران نوروزی انجام شده است، افزود: امیدواریم در ایام نوروز بتوانیم خدمات مطلوب و مناسبی به مسافران ارائه دهیم.

فولادوند تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای موجود برای اسکان مسافران امکان اسکان ۹ هزار و ۱۳۰ نفر در شبانهروز وجود دارد که ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از این میزان ظرفت مربوط به شهر همدان است.

 وی با اشاره به اینکه ۴ نوع کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: ۱۲۶ کلاس ویژه، ۷۵۰ کلاس نوع الف، ۲۵۱ کلاس نوع ب و ۶۹۹ کلاس نوع "ج" برای اسکان مسافران در ایام نوروز پیش‏‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اعلام اینکه این کلاس‌ها دارای امکانات مختلفی هستند، اظهار داشت: انتظار میرود ادارات و دستگاه‌ها در صورت نیاز امکانات موردنیاز برای تجهیز کلاس‌ها برای اسکان مسافران نوروزی را تهیه کنند.

وی با اعلام اینکه ۱۹ پایگاه اسکان مسافران نوروزی در استان همدان پیشبینی شده است، تصریح کرد: نزدیک به ۲۷۹ نفر به عنوان عوامل اجرایی در این پایگاهها آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

فولادوند با اشاره به اینکه براساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش تنها ملزم به اسکان فرهنگیان در مدارس هستیم، افزود: اما ظرفیت اسکان ۴ هزار نفر غیرفرهنگی نیز در استان وجود دارد که در صورت ورود بیش از حد مسافران وارد مدار بهره‏‌‌‌‌‌برداری می‏‌شوند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار