منفعت دشمنان اسلام در گرو تفرقه مسلمانان

کد خبر: ۱۵۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 30 December 2015

شهردار سابق کرج گفت: دشمنان با با تمام قوا و امکانات خود سعی می‌کنند که بین فرق مذاهب اسلامی به خصوص شیعه و سنی اختلاف بیندازند.
سیدعلی آقازاده در جمع بانوان مداح شهرستان کرج  ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: از جمله مواردی که خداوند و رسول اکرم (ص) مسلمانان را به آن دعوت کرده‌اند، وحدت و یکپارچگی و اتحاد و انس و الفت است.
وی افزود: خداوند سبحان همه گروه‌ها و احزاب و گویش‌ها و فرق مذهبی را به وحدت و یکپارچگی فرا می‌خواند چرا که  وحدت حیات‌بخش و موجب داشتن زندگی گوارا و دلنشین می‌شود.
فرماندار سابق شهرستان شازند ایجاد اختلاف را از بین برنده هویت مسلمانان عنوان کرد و گفت: ایجاد اختلاف و ایجاد تنفر مسلمین نسبت به یکدیگر در ذات مستکبرین بوده و پیوسته برای حفظ حکومت خود مسلمانان را به جان هم می اندازند.
بخشدار سابق کلاردشت تصریح کرد: منفعت دشمنان دین اسلام در گرو تفرقه است لذا با تمام قوا و امکانات خود سعی می‌کنند که بین فرق مذاهب اسلامی به خصوص بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند و آنها برای این عمل روی احزاب، گرایش‌های سیاسی و سلیقه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری می‌کنند.
آقازاده با اشاره به سخنی از امام علی (ع) در نهج البلاغه مبنی بر اینکه اولیا و انبیا الهی منادی وحدت بوده‌اند، گفت: شعار وحدت شعار تمام انبیا الهی و پیامبر است لذا مسلمانان باید با تاسی از این شعار بستر وحدت و همدلی بیشتر را در دنیای اسلام فراهم آورند.
شهردار سابق کرج در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: امروز همه ما در برابر یک آزمون مهم و سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌ایم که می‌طلبد نه تنها با حضور پرشور در عرصه انتخابات یک حماسه سیاسی را رقم بزنیم بلکه باید با انتخاب فرد اصلح در عرصه حماسه اقتصادی نیز سربلند باشیم.
فرماندار سابق شهرستان دلیجان در پایان با ابراز امیدواری از اینکه دولت بتواند در صحنه های داخلی و با حضور مردم انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار کند، بیان کرد: حضور مردم پای صندوق های رای می تواند حماسه ای از جنس حماسه سیاسی سال ۹۲ خلق کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار