مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

76 مدرسه و مرکز رفاهی آماده اسکان فرهنگیان هستند

76 مدرسه و مرکز رفاهی خانه معلم در مناطق مختلف استان اردبیل در قالب 662 کلاس برای پذیرایی از فرهنگیان و مهمانان نوروزی آماده سازی شده اند و 19 پایگاه اطلاع رسانی و مدیریت اسکان فرهنگیان در شهرستانهای مختلف دایر شده است.
کد خبر: ۱۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴ 19 March 2015

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از آماده سازی 76 مدرسه و مرکز رفاهی خانه معلم در مناطق مختلف استان اردبیل برای پذیرایی از فرهنگیان و مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل صابر سپهری تعداد کلاسهای آماده سازی شده برای اسکان فرهنگیان 662 کلاس اعلام کرد و گفت: 19 پایگاه اطلاع رسانی و مدیریت اسکان فرهنگیان در شهرستانهای مختلف دایر شده است تا فرهنگیان و مسافران نوروزی را جهت اسکان به مراکز تعیین شده راهنمایی کنند.

وی با بیان اینکه امسال 320 نفر از همکاران آموزش و پرورش استان اردبیل برای خدمترسانی در مراکز اسکان فرهنگیان و پاسخگویی به مراجعه کنندگان اعلام آمادگی کرده اند گفت: در طول تاریخ ایرانی ها و همینطور اهالی خطه اردبیل مردمان مهمان نوازی شناخته اند و در عید نوروز امسال هم وظیفه داریم استراحت و راحتی مهمانان نوروزی را فراهم کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: اگر چه امکانات اسکان تدارک دیده شده در آموزش و پرورش برای فرهنگیان است اما در صورت داشتن ظرفیت خالی و تصمیم مسئولان ستاد اسکان استان آماده ایم به مسافران دیگر هم خدماترسانی کنیم.

سپهری از خرید و اهدای 75 دستگاه یخچال ، 85 دستگاه تلویزیون ، 100 دستگاه اجاق گاز ، 75 تخته فرش ، 25 رول موکت و یک هزار عدد بالش برای تجهیز مراکز اسکان استان خبر داد و گفت: در نوروز سال 93 در مجموع 55هزار و 576 نفرـ روز در مدارس و مراکز اسکان فرهنگیان جا داده شده بودند که پیش بینی می کنیم امسال نیز این تعداد مسافر به مراکز اسکان فرهنگیان مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار