پیرموذن و رسایی دوباره به جان هم افتادن

کد خبر: ۱۵۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 29 December 2015
به گزارش تابناک یزد، هنوز چند ثانیه از جشن آشتی‌کنان نگذشته بود که بار دیگر صدای داد و فریاد این دو نماینده جنجالی خبرنگاران را متوجه خود ساخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کمال‌الدین پیرموذن و حمید رسایی که روز گذشته به شدت از خجالت هم در آمده و با درگیری لفظی در صحن علنی، اتهام‌هایی را علیه یکدیگر مطرح کرده بودند، دست در گردن یکدیگر خود را نزدیک جایگاه خبرنگاران رسانده و در کنار صندلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با یکدیگر آشتی کردند.

بر این اساس پیرموذن با اشاره به رسایی خطاب به خبرنگاران گفت: دیروز سایت رسایی را دیدم، آدم پاک‌دستی است. رسایی نیز در حالی که به خبرنگاران لبخند می‌زد، گفت: در پایان جلسه پیرموذن دوباره اینجا می‌آید! با وجود‌ آنکه منظور رسایی از این صحبت آنچنان روشن نبود اما به نظر می‌رسد کنایه او به صحبت‌های دیروز پیرموذن بود که در‌‌ همان نقطه از صحن بیان شده بود.

فارغ از این تفاسیر هنوز چند ثانیه از جشن آشتی‌کنان نگذشته بود که بار دیگر صدای داد و فریاد این دو نماینده جنجالی خبرنگاران را متوجه خود ساخت.

با وجود اینکه به روشنی مشخص نشد که اتفاق و یا چه صحبت زیرگوشی بار دیگر پیرموذن را برانگیخته بود اما بنا بر دیده‌ها و شنیده‌های خبرنگار ایلنا، پیرموذن در حالی که از رسایی دور می‌شد و به سمت صندلی خود حرکت می‌کرد او را دروغگو خطاب کرد و گفت: ثابت می‌کنم که او دزد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار