حاشیه های جلسه شورای اداری استان قم:

استاندار:از نحوه برگزاری جلسه خسته شدم

هفتمین جلسه شورای اداری استان قم در سال 1394 در حالی در هفتمین روز دی ماه جاری در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.
کد خبر: ۱۵۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 28 December 2015
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی استاندار قم در این جلسه ابراز داشت: دوستان فکری کنند که تغییری در نحوه برگزاری باشد که افراد متکلم وحده نباشند و حق مدیران است که در مذاکرات و سخنرانی ها مشارکت و مسائل خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به این که شخصا از روند برگزاری جلسه شورای اداره خسته شدم بیان داشت: باید از این جلسه ها بهره بگیریم و چالشی ایجاد کنیم تا وضعیت را اصلاح کرده و بهبود ببخشیم.

** اسماعیل رستمی معاون توسعه و منابع استانداری قم نیز بیان داشت: در هفته پژوهش که هفته پیش مراسم های آن برگزار شد شاهد استقبال گرم واحدهای آموزشی بودیم و در نمایشگاه هفته پژوهش نیز نوآوری ها و فناوری های جدیدی به نمایش گذاشته شد و باید شاهد حضور چشم گیرتر واحدهای اداری نیز می بودیم.

** گلایه های سید حسن رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم بخش دیگری از حاشیه های جلسه امروز بود.
وی بیان داشت: استاندار قم باید هر گونه که صلاح می داند با برخی مدیران برخورد کند.
وی ادامه داد: در راستای سیاست های دولت مواردی که باید به موقع توسط مدیران انجام شود را شاهد نیستیم و مجموعه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی که وظیفه های حاکمیتی دارند نباید مورد بی توجهی و بی اهمیتی قرار گیرند.
وی گفت: موضوع هایی چون واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی نمونه ای است که شخص استاندار محترم جلسه خاصی با حضور همه مدیران برگزار کرد که این کار در راستای نیاز کشور و استان انجام شود و جز اداره کل ورزش و جوانان مابقی ادارات توجهی نکرده و عنوان کردند فعلا در حال بررسی هستیم.
رضوی افزود: روحیه کار در مجموعه مدیران استان مقداری قابل تامل است و دوستان تغییر رویه را نمی پسندند و همراه نیستند و اگر در برنامه ششم توسعه این روحیه را داشته باشیم لنگ خواهیم زد.
وی ادامه داد: شرایط برنامه ششم توسعه در بسیاری مقوله ها تغییر بسیاری روندها است و باید جهش وار به قضیه ها نگاه کنیم.

** فرماندار قم در این جلسه عنوان کرد که پرونده بدهی 400 میلیون تومانی انتخابات گذشته فرمانداری قم همین چند روز پیش بسته شد.

** احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم در این جلسه از صدا و سیما و خبرنگاران رسانه های گروهی قم به دلیل پوشش مناسب برنامه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در فرمانداری قم تقدیر کرد. 

** استاندار قم نیز در این جلسه از سفر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری به استان قم طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.
وی هم چنین از برنامه دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در19 دی ماه خبر داد و افزود: برای این دیدار، امسال هم این دیدار مورد موافقت قرار گرفته که افتخاری برای اهالی قم به عنوان رقم زنندگان مبدا تاریخ انقلاب است و جای شکرگذاری دارد. 

** حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم نیز در این جلسه گفت: اداره های دولتی استان قم بیش از 31 میلیارد تومان به موقوفه های استان بدهکارند و این بدهی بر گردن اداره ها بوده و باید راهکاری برای آن اندیشیده شود.

** در پایان این جلسه هم چنین از حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز رئیس دانشگاه قم به دلیل اقدام های موثر در برنامه های هفته پژوهش تقدیر شد هم چنین به دلیل فعالیت بانک ها در تخصیص منابع مالی از رقیه صادق نیا مدیر شعب بانک صنعت و معدن استان و محمدرضا خانی مدیر شعب بانک کشاورزی استان قم تجلیل به عمل آمد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار