عرضه میوه شب عیددر اکثرنقاط همدان

مدیر تعاون روستایی همدان از عرضه میوه دولتی در همدان خبر داد و گفت: 70 نقطه برای عرضه میوه شب عید در شهرستان همدان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ 18 March 2015

مدیر تعاون روستایی همدان از عرضه میوه دولتی در همدان خبر داد و گفت: 70 نقطه برای عرضه میوه شب عید در شهرستان همدان در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس؛رضا عباسی ،از عرضه میوه دولتی در همدان از امروز خبر داد و اظهار کرد: میوه‌ شب عید شامل سیب و پرتقال توسط عاملان فروش در نقاط مختلف همدان توزیع می‌شود.

وی افزود: 200 عامل توزیع خرده‌فروش در استان وظیفه توزیع میوه‌ شب عید را برعهده دارند.

مدیر تعاون روستایی همدان با بیان اینکه توزیع میوه تا 15 فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت، گفت: 70 نقطه برای عرضه میوه شب عید در شهرستان همدان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اولویت عرضه میوه با کسانی بوده که دارای پروانه صنفی باشند، در خصوص قیمت‌گذاری میوه‌ها گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی سیب 2 هزار و 700 تومان و پرتقال 2 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسد.

عباسی با بیان اینکه در زمینه تامین میوه‌ها با مشکل مواجه نیستیم، ابراز داشت: این امر از طریق بخش خصوصی و واردات صورت گرفته است.

وی در پایان هدف از عرضه میوه را تنظیم بازار عید دانست و افزود: میوه‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و در بسته‌بندهای مختلف عرضه می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هادی قیاسوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
با سلام
خودم دیروز کل شهر همدان رو گشتم فقط یک جایگاه عرضه میوه بود!!!! آن هم با قیمتهای بسیار بالا و متاسفانه نامناسب و خراب بعنوان مثال پرتغال را 3200 تومان می فروخت!!!!!
خطاب به مسئول همدانی !!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار